18.02.2019 року в актовій залі Любашівської селищної ради відбулась апаратна нарада, яку провів Любашівський селищний голова Павлов Геннадій Анатолійович.
18.02.2019 року в актовій залі Любашівської селищної ради відбулась апаратна нарада, яку провів Любашівський селищний голова Павлов Геннадій Анатолійович.
Підведено підсумки роботи за попередній період.
Розглянуто наступні питання:
В.о начальника фінвідділу Вужиловській Ірині продовжити роботу з наповнення бюджету громади, інформування одноосібників щодо сплати налогів,провести підготовку до прийняття на баланс освіти та медицини,залучення інвестицій.
Начальнику юридичного відділу Головатюк Ірині дано доручення оперативно готувати договора; надати службову на земельні ділянки, які використовуються без присвоєного кадастрового номеру; розглянути питання притягнення до відповідальності за несплату земельного та інших податків, зробити запити до Любашівської РДА щодо договорів,які укладені до 01.01.2019 року.
Спеціалісту-паспортисту Тазіній Інні проводити роботу щодо реєстрації жителів громади, тісно співпрацювати з Державним реєстром виборців для оперативного вирішення питань.
Головному спеціалісту з економічних питань та інвестицій фінансового відділу Шишкевич Наталії завершити формування плану стратегічного розвитку Любашівської громади для затвердження на найближчій сесії, передбачити в плані встановлення пожежних сигналізацій, утеплення фасадів, встановлення сонячних батарей в навчально-виховних комплексах та дитячих садочках.
Спеціалісту з питань ЖКГ Авдуловій Альоні тримати на контролі питання затвердження Генплану,що дасть можливість залучити додаткові інвестиції; формування кількості сміттєвих баків для роздільного збору сміття в громаді, проведення конкурсу на вивіз відходів відповідно до чинного законодавства; продовжити роботу по проведенню конкурсу по перевезенню пасажирів на маршрутах загального користування, що не виходять за межі Любашівської громади; тримати на контролі вирішення питання ремонту доріг місцевого значення з обласного бюджету; замовити розробку проектно-кошторисної документації для проведення капітального ремонту терапії під амбулаторію.
Землевпорядникам Міхеєву Сергію та Лабуш Катерині дано доручення провести інвентаризацію земельних ділянок, городів, які використовуються без дозвільних документів; посилити роботу з фермерами, переоформленням сертифікатів, відумерлою спадщиною.
Головний спеціалісту – інспектору праці Майданник Людмилі проводити роз’яснювальну роботу серед населення ;співпрацювати з фіскальною службою району, Любашівською РДА для збору та систематизації даних; провести підготовку та взяти участь у роботі комісії по легалізації трудових відносин.
Керуючій справами Бобошко Наталії дано доручення провести повторне ознайомлення співробітників з посадовими інструкціями та контролювати виконавчу дисципліну; буду готовою для проведення чергового засідання виконавчого комітету найближчим часом для розгляду нагальних питань.
Спеціалісту з соціальної роботи Бондаренко Ользі співпрацювати з Любашівською РДА, зібрати дані та володіти інформацією по багатодітним родинам, дітям інвалідам, малозабезпеченим сім’ям та всім незахищеним верствам населення громади.
Селищним головою наголошено, що питання №1 – це надходження до бюджету громади для реалізації запланованих проектів та програм. Окремо підкреслено про ввічливе ставлення до громадян, які звертаються в селищну раду.