Любашівська громада
Одеська область, Подільський район

Статистична інформація

Фото без опису

Питання дотримання ґендерної рівності особливо актуальне в контексті децентралізації. В ході реформи громади отримали більш широкі повноваження і вже самі визначають напрямки свого економічного та соціального розвитку, надають послуги, вивчають та реагують на потреби мешканців – жінок та чоловіків різних соціальних груп.

Розуміння ґендерних відмінностей і нерівності є частиною аналізу місцевого економічного розвитку. Під час проведення такого аналізу «жінок» і «чоловіків» розглядають не як одне ціле, а намагаються зрозуміти соціальні змінні: яка ситуація з молодими чоловіками, старшими жінками, молодими дівчатами з фізичними вадами, старшими чоловіками, які належать до національної меншини, тощо. Розуміння цих аспектів допомагає побудувати чіткішу та точнішу картину економічних змінних і перспектив.

Місцеві органи влади можуть використовування інструменти ґендерного аналізу, такі як: аналіз доступності послуг для жінок та чоловіків, ґендерно-чутливе стратегічне планування, ґендерне бюджетування, які потребують використання даних розмежованих за ознакою статі. Це дає можливість враховувати відмінність у потребах жінок та чоловіків та краще їх задовольняти за допомогою реалізації місцевих програм.

Крім того, питання дотримання принципу ґендерної рівності – це мета сама собою, зважаючи на міжнародні зобов’язання щодо забезпечення прав жінок і дівчат. Громада має бути зацікавлена в тому, щоб чоловіки та жінки були рівними партнерами в будь-яких ініціативах з економічного розвитку.

Фото без опису

Фото без описуФото без описуФото без опису

 Ґендерні профілі

https://decentralization.gov.ua/gender/genderni-profili-oblastei

Ґендерні профілі областей України та м. Київа, включають ґендерно дезагреговані дані за різними сферами діяльності, а також дані про реалізацію ґендерної політики в Україні на національному та регіональному рівнях. 

Що є в цих профілях?

1. Ґендерна статистика (загальні показники, зайнятість, безробіття, освіта, представництво жінок і чоловіків у органах виконавчої влади і місцевого самоврядування, міграційний рух населення, показники по групам, які стикаються із множинною дискримінацією, тощо);
2. Діючі регіональні документи із ґендерної тематики, якими послуговується той чи інший регіон; 
3. Інституційне та ресурсне забезпечення виконання політики ґендерної рівності в області (відповідальні особи, радники, радниці, забюджетовані та витрачені кошти на виконання ґендерної політики);
4. Оцінка та моніторинг реалізації ґендерної рівності;
5. Координація дій, інформування та співпраця з громадським сектором.

Ґендерні профілі підготовлені Офісом Віце-прем'єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України за підтримки проекту ООН Жінки "Ґендерна рівність у центрі реформ, миру та безпеки" за фінансової підтримки Уряду Швеції.

Вінницька область  https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/vinnycya.pdf

Волинська область  https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/volyn.pdf

Дніпропетровська область  https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/dnipropetrovska_.pdf

Донецька область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/donecka.pdf

Житомирська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/zhytomyrska.pdf

Закарпатська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/zakarpatska.pdf

Запорізька область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/zaporizka.pdf

Івано-Франківська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/iv_frankivsk.pdf

Київська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/kyyivska.pdf

м.Київ https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/kyyiv.pdf

Кіровоградська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/kirovogradska.pdf

Луганська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/lugansk.pdf

 Львівська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/lviv.pdf

Миколаївська область  https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/mykolayivska.pdf

Одеська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/odesa.pdf

Полтавська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/poltavska.pdf

Рівненська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/rivne.pdf

Сумська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/sumska.pdf

Тернопільська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/ternopilska.pdf

Харківська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/harkivska.pdf

Херсонська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/hersonska.pdf

Хмельницька область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/hmelnycka.pdf

Черкаська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/cherkaska.pdf

Чернівецька область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/chernivecka.pdf

Чернігівська область https://eu-ua.kmu.gov.ua/sites/default/files/inline/files/chernigivska.pdf

Гендерна політика Європейського Союзу в Україні (аналітична доповідь)

https://genderindetail.org.ua/netcat_files/67/75/033_Genderna_pol_tika_vropeys_kogo_Soyuzu_v_Ukra_n_.pdf

Фото без опису

Ольга Ревук: інтеграція гендерних підходів у всі сфери життєдіяльності суспільства дозволяє формувати політику, орієнтовану на різні групи жінок і чоловіків

https://www.msp.gov.ua/news/20181.html

 

Фото без опису

Куди звертатися за захистом порушених прав?

До Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини за тел.  0 800 50 17 20.

 Статтею 9 Закону України «Про забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків» передбачено, що Уповноважений Верховної Ради України з прав людини: у рамках здійснення контролю за додержанням прав та свобод людини і громадянина здійснює контроль за дотриманням рівних прав та можливостей жінок і чоловіків; розглядає звернення про випадки дискримінації за ознакою статі та насильства за ознакою статі; у щорічній доповіді висвітлює питання дотримання рівних прав та можливостей жінок і чоловіків та насильства за ознакою статі.

 

До органів національної поліції  тел. 102

Якщо особа постраждала від насильства за ознакою статі або іншого кримінального правопорушення, то необхідно звернутися до поліції.

До суду

 Відповідно до статті 55 Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб. Також особа має право на відшкодування матеріальної шкоди та моральної шкоди, завданих їй унаслідок дискримінації за ознакою статі, тому з відповідним позовом може також звернутися до суду.

Телефонувати на відповідні «гарячі лінії»:

      Національну «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної

      дискримінації  0 800 500 335 або короткий номер з мобільного 116 123 

      державний кол-центр з питань запобігання домашньому насильству 15 47

     урядову «гаряча лінія» 15-45

     До центрів безоплатної вторинної правової допомоги  за тел. 0 800 213 103

     Категоріям осіб, які визначені у статті 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу», надається безкоштовна

     вторинна правова допомога (захист, складення документів процесуального характеру та представництво інтересів осіб).

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь