Оголошення про конкурс з визначення виконавця послуг з вивезення рідких побутових відходів на території Любашівської селищної ОТГ
Оголошення про конкурс
з визначення виконавця послуг з вивезення рідких побутових відходів на території Любашівської селищної ОТГ
- Організатор конкурсу:
Найменування : виконавчий комітет Любашівської селищної ради.
2. Підставою для проведення конкурсу є рішення виконавчого комітету Любашівської селищної ради від “ 26 ” лютого 2019 року № 73 .
Комісія у складі :
Голова комісії : Крихта Є.В. - головний архітектор селищної ради;
Секретар комісії : Авдулова А.П. - спеціаліст I категорії з питань ЖКГ селищної ради;
Члени комісії :
Головатюк І.В. – начальник юридичного відділу селищної ради ;
Бобошко Н.М. - керуючий справами (секретар) виконавчого комітету селищної ради ;
Гаврищук Л.А.- бухгалтер Любашівської селищної ради;
Міхеєв С.Ю. - спеціаліст I категорії - землевпорядник Любашівської селищної ради;
Опалько В.В. - директор КП «Джерело-комунсервіс» (за згодою);
Грабовецька О.М.- директор комунального некомерційного підприємства
«Зеленбуд» (за згодою).
3. Кваліфікаційні вимоги до учасника конкурсу:
- наявність матеріально-технічної бази;
- вартість надання послуг;
- наявність працівників відповідної кваліфікації (водії автотранспортних засобів спеціалізованих автомобілів);
- досвід роботи з надання послуг з вивезення рідких побутових відходів.
4. Характеристика території, де повинні надаватися послуги з вивезення рідких побутових відходів:
Територія в межах Любашівської селищної ОТГ, загальною площею – 19 434 Га;
5. Характеристика об'єктів утворення рідких побутових відходів за джерелами їх утворення:
Багатоквартирні житлові будинки в кількості 42 буд.
Одноквартирні житлові будинки 4643 буд.
Кількість мешканців – 11587 осіб.
6. Для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним вимогам учасниками конкурсу надаються наступні документи:
- копія статутних документів (статут, положення тощо);
- копія балансового звіту суб'єкта господарювання за останній звітній період;
- оригінал довідки відповідних органів державної фіскальної служби і Пенсійного фонду України про відсутність (наявність) заборгованості за податковими зобов'язаннями та платежами до Пенсійного фонду України;
- копія документа, що містить інформацію про технічний потенціал суб'єкта господарювання (кількість спеціально обладнаних транспортних засобів, які перебувають на балансі суб'єкта господарювання, наявність власної ремонтної бази тощо);
- оригінал документа, що містить відомості про обсяги надання послуг із вивезення рідких побутових відходів за останній рік;
- копія технічних паспортів на спеціально обладнані транспортні засоби та довідки про проходження ними технічного огляду;
- копія довідки-характеристики спеціально обладнаних транспортних засобів: тип, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення рідких побутових відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належать спеціально обладнані транспортні засоби, номер телефону керівника такої організації;
- оригінал довідки про забезпечення створення умов для щоденного миття спеціально обладнаних транспортних засобів, їх паркування та технічного обслуговування;
- копія довідки про проходження водіями медичного огляду;
- оригінал документа, що містить відомості про досвід роботи з надання послуг з вивезення рідких побутових відходів;
- інші документи, які подаються за бажанням учасника конкурсу і містять відомості про його здатність надавати послуги з вивезення рідких побутових відходів (інформація про наявність диспетчерської служби тощо) належної якості.
8. Конкурсні пропозиції оцінюються за наступними критеріями:
- вартість послуг;
- рівень матеріально-технічного забезпечення учасника конкурсу;
- наявність можливості проводити щоденний контроль за станом транспортних засобів;
- наявність можливості підтримання належного санітарного стану транспортних засобів, що здійснюють перевезення рідких побутових відходів;
- наявність можливості проводити щоденний медичний огляд водіїв у належним чином обладнаному медичному пункті;
- наявність можливості зберігання та охорони транспортних засобів для перевезення рідких побутових відходів;
- кількість працівників відповідної кваліфікації;
- фінансова спроможність учасника конкурсу;
- строки надання послуг;
- спосіб поводження (відведення) з рідкими відходами;
- наявність досвіду в роботі з надання послуг відповідно до вимог чинного законодавства України.
7. Вимоги до конкурсних пропозицій.
Конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою конкурсній комісії у конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора та учасника конкурсу, перелік послуг, на надання яких подається пропозиція.
Конкурсні пропозиції приймаються та реєструються секретарем конкурсної комісії за адресою: 66502 Одеська область смт Любашівка, вул. Володимира Князя, 84 з 08.00 до 17.00, перерва – з 13.00 до 14.00.
Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій – до 12 год. 00 хв. 06.06.2019 року.
Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам конкурсу.
Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.
Місце – 66502, Одеська обл., Любашівський р-н, смт Любашівка,
вул. Володимира Князя, 84.
Дата та час – 7 червня 2019 року, 11:00 годин.
Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями здійснюватиметься у присутності всіх учасників конкурсу або уповноважених ними осіб, що з'явилися на конкурс.
Розкриття конверта з конкурсною пропозицією може проводитися за відсутності учасника конкурсу або уповноваженої ним особи у разі його згоди.
Додаткова інформація щодо конкурсної документації за телефоном: (04864) 2-25-83