Любашівська громада
Одеська область, Подільський район

Довідка про заклад освіти.

Дата: 06.11.2019 13:44
Кількість переглядів: 3319

 

Опорний заклад Навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів -гімназія» смт Любашівка Любашівського району Одеської області

 

Загальні відомості

 

Адреса навчального закладу: 66502, Одеська обл., смт Любашівка,вул. Софіївська, 77.

Електронна адреса: lubschk2@ukr.net

Тел/факс: (04864) 22535; (04864) 21253

Тип закладу: навчально-виховний комплекс

Мова навчання: українська

Учнів: 766

Учнів 1-х класів: 91

Класів: 33  

Кількість 1-х класів: 4

Педагогічних працівників: 80

Технічних працівників: 37      

         

Директор:  Коломійченко Веніамін Дмитрович

 

Стаж роботи на посаді: 24 роки

Загальний стаж роботи:  58 років

Число, місяць і рік народження: 13 серпня 1937 року

Освіта:  повна вища, Рівненський державний педагогічний інститут, 1961 рік, учитель математики і фізики

Має  кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «учитель-методист». Нагороджений нагрудними знаками «Відмінник освіти України», «А. Макаренко», «Заслужений вчитель України».

 

Історична довідка

 

Першу школу в селі відкрито у 1865 році, навчалось у ній усього 14 дітей. У 1870 році в Любашівці почали працювати церковно - парафіяльна, а також однокласна школа Міністерства освіти, що вмістилася в невеличкій селянській хаті. Її відвідувало 17 хлопчиків та 3 дівчинки.
        У 1925 році було створено початкову школу на станції «Любашівка» та школу, яка знаходилася на сучасній вулиці Героїв України.       

В «Історії Одеської області» зазначено, що «наприкінці відбудовчого періоду в Любашівці діяло 2 початкові школи, що налічували 200 учнів, яких навчали 6 учителів». Приблизно в 1938 році була створена семирічна школа в центрі селища.

Школу очолив Пустовий Михайло Пилипович. У  1941 році директор семирічної школи Пустовий Михайло Пилипович був мобілізований, воював на фронті під час Другої світової війни. Директором семирічної школи з 1941 до 1946 року була Балакірська Розалія Рувінівна.

1 вересня 1944 року почались заняття в середній, семирічній та трьох початкових школах Любашівки.
 
        Повертається з війни Михайло Пилипович і знову очолює школу в 1946 році. З 15 серпня 1954 року заклад очолює Кошолап Андрій Федотович.

З 1957 року Любашівка стає селищем міського типу. Один рік директором школи був Галінський Степан Васильович, який потім очолив Любашівську середню школу № 1. З 1960 до 1964 року школу очолювала Зінаїда Іванівна Крижанівська, яку змінив на цій посаді її чоловік Олександр Петрович. Двадцять років з 1964 до 1984 року –  Крижанівський О. П. був директором школи.

У 1970 році було побудовано новий двоповерховий копус школи на 600 місць, який прийняв учнів та педагогів у 1977 році.
У 1984 році школу очолює Музика Анатолій Іванович.

З 6 березня 1995 року заклад освіти очолює Коломійченко Веніамін Дмитрович, який обіймає посаду директора дотепер.Фото без опису

У 1990-2001 р.р. школа мала назву Любашівська середня школа № 2, у 2001-2003 р.р. Любашівська  загальноосвітня школа № 2 І-ІІІ ступенів Любашівського району Одеської області, з 2003 р. до 2015 р.  Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» смт. Любашівка Одеської області. З 2015 р. до 2018 р.  Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» смт. Любашівка.

 З 2018 р. – Опорний заклад Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» смт Любашівка Любашівського району Одеської області. Сьогодні школа має 4 корпуси та майстерню.

 

Пріоритетні напрямки роботи закладу

 

Головною метою діяльності педагогічного колективу є забезпечення якості інновацій шляхом спільного пошуку, відпрацювання і впровадження кращих традиційних і нових взірців педагогічної діяльності, взаємного перспективного спілкування, обміну досвідом, вироблення єдиних підходів, критеріїв, норм і вимог до оцінювання результатів освітньої діяльності учня, педагогічної діяльності. Актуальним вирішенням цієї проблеми  є робота педагогічного колективу над методичною темою «Формування ключових компететностей учнів через створення нового освітнього простору», впровадження в освітній процес основних положень Концепції «Нова українська школа», комп′ютеризація освітнього процесу, навчання в гімназійних класах, поглиблене вивчення англійської мови, у 10-х класах – організація освітнього процесу за профілем «Українська філологія», в 11-х класах – за профілями «Українська філологія» та історичним. Учні старших класів у позаурочний час мають можливість відвідувати факультативні заняття, де представлений широкий вибір навчальних предметів.

Школа з українською мовою навчання та вивченням двох іноземних мов – англійської та німецької.

Ураховуючи роль англійської мови як мови міжнародного спілкування, з метою сприяння її вивченню для розширення доступу громадян до світових економічних, соціальних, освітніх і культурних можливостей, забезпечення інтеграції України до європейського політичного, економічного і науково-освітнього простору, враховуючи, що вивчення англійської мови є одним із пріоритетів стратегії розвитку, заклад освіти здійснює роботу за програмою «FLEX» (обміну лідерів). Учні, пройшовши конкурс, мають можливість за цією програмою навчаються в США.

Кілька років поспіль в Опорному закладі НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Любашівка  працювали громадяни США, волонтери Корпусу Миру США в Україні. Учителі та волонтери беруть активну участь у конференціях, тренінгах з питань спільного викладання англійської мови українськими вчителями та добровольцями Корпусу Миру США за проектом «Викладання англійської мови як іноземної».

Школа працює в межах  швейцарсько-українського проекту DOCCU «Розвиток громадянських компетентностей в Україні». Питання освіти для демократичного громадянства та прав людини висвітлюються на засіданнях педагогічних рад, методичних об’єднань учителів та методичних об’єднань класних керівників. Питання громадянської освіти та життя в демократичному суспільстві розглядаються на уроках української літератури, історії, основ правознавства, громадянської освіти, заняттях краєзнавчого гуртка «Джерельця», факультативу «Визначні постаті України».

Педагогічні працівники об’єднані в 9 шкільних методичних об’єднань. Працює 24 навчальних кабінети та майстерня.

Системна робота з обдарованими дітьми полягає у введенні:

а)      додаткових предметів;

б)      факультативних занять;       

організації:

а)      роботи гуртків:  «Рівний – рівному», «Джерельця», вокальних гуртків «Мрія» та «Мелодія»,  хореографічних гуртків «SUNRISE» та «Зірочка», «До витоків слова»;

б)      самоосвітньої діяльності учнів — реферати, доповіді, виступи, підготовка до олімпіад та конкурсів;

в)      роботи в мережі Інтернет;

г)       проведення консультацій як складової частини загальної культури і розвитку учнів.           

Як результат, учні беруть участь у шкільних, районних. обласних предметних олімпіадах,  І та ІІ етапах  Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика,  Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді  імені Тараса  Шевченка, інтелектуальних змаганнях для учнів сільських шкіл Одеської області, Всеукраїнських конкурсах «Кришталева сова», «Соняшник», Міжнародному конкурсі «Кенгуру» тощо, виборюють призові місця.

У закладі діє НТУ районного відділення МАН, що налічує 14 учнів, які працюють над науково-дослідницькими роботами в історико-географічному відділенні, відділенні літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства, хімії та медицини, в обласному конкурсі творчих робіт

школярів «Пам’ять про Голокост – просвіта для протистояння екстремізму та побудови кращого майбутнього», конкурсі «Квітни, моя Одещино, під мирним небом» тощо. 

Гравці футбольної команди «Юність» беруть участь у футбольних змаганнях, а члени хореографічного гуртка «Санрайз» – у фестивалях на районному, обласному, всеукраїнському та міжнародному рівнях.

  

 Упровадження реформи «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

Першочерговим завданням педагогічного колективу Опорного закладу НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Любашівка, який впроваджує реформу «Нова українська школа»,  є формування нової  успішної людини,  успішність якої передбачає наявність громадянської, соціальної компетентностей, уміння спілкуватися з людьми, збереження власного здоров’я, вміння володіти своїм емоційним станом, вміння навчатися впродовж життя й критичне мислення, підприємливість та інноваційність. Усі ці компетентності знайшли своє відображення в організації освітнього процесу в закладі. Педагоги школи працюють над педагогічною проблемою «Формування ключових компетентностей учнів через створення нового освітнього простору».

Освітній простір навчальних кабінетів організовано відповідно до Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 р. № 283. Освітній процес навчальних кабінетів організовано через використання нових ІТ-технологій, нових мультимедійних засобів навчання, оновлення навчального обладнання. Кабінети оформлено за центрами та освітніми осередками:

  • центр читання й письма;
  • центр математики;
  • центр природознавства;
  • центр мистецтва;
  • осередок навчально-пізнавальної діяльності з інтерактивним мультимедійним комплексом для початкових класів та відповідними меблями (інтерактивна дошка, короткофокусний проектор, багатофункціональний пристрій-принтер, сканер, копір, ламінатор, ноутбук, екран, відкриті шафи та тумби);
  • осередок  відпочинку  з  килимом  для сидіння  та  гри, оснащений настільними іграми, інвентарем для рухливих ігор, з кольровими пуфами;
  • осередок    художньо-творчої       діяльності  з полицями для зберігання приладдя та стендом для змінної виставки дитячих робіт;
  • дитяча класна бібліотека;
  • осередок  учителя, оснащений столом, стільцем, контейнерами  для  зберігання  дидактичного  матеріалу.

 

Проектна робота є одним із важливих напрямів діяльності закладу:

 

Проект «Використання ІКТ в освітньому процесі», спрямований на формування нової генерації вчителів, яка мислить і діє в унісон із запитами й можливостями інформаційно-техногенного XXІ століття; перехід від одноразових проектів запровадження ІКТ у системний процес.

 

Проект «Створення кабінету з інклюзивного навчання», що має на меті надання професійної допомоги дітям, створення передумов для запровадження інтегрованого навчання дітей з особливими освітніми потребами.

 

Проект «Дивись не забудь – людиною будь»», що  передбачає навчання учнів мистецтва толерантного спілкування з рідними, ровесниками та друзями, виховання людяності, гуманізму.

 

Проект «Милосердя», що передбачає формування в учнів потреби творити добрі справи на благо інших людей.

 

Міжнародна діяльність: 

  

• співпраця Опорного закладу НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» смт Любашівка з американською урядовою організацією «Корпус Миру США в Україні» у галузі викладання англійської мови;

 

• «Формування громадянських компетентностей в Україні» в рамках швейцарсько-українського проекту DOCCU «Розвиток громадянських компетентностей в Україні».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь