З турботою про здоров’я: Одесаобленерго просить клієнтів звертатися дистанційно.
У зв’язку із введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, Одесаобленерго з 17 березня 2020 року тимчасово припинить особистий прийом клієнтів у Центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв’язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію та інформацію про те, як оформити й отримати послугу.
За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:
- передати покази лічильника (у чат-ботах, мобільному додатку Line of Light і в особистому кабінеті);
- повідомити/дізнатися інформацію про відсутність електроенергії;
- отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
- отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
- замовити приєднання до мережі;
- замовити збільшення потужності;
- в особистому кабінеті передати показання і сформувати рахунки за реактив і розподіл з можливістю зворотного зв’язку (для юридичний осіб).
Для того щоб скористатися дистанційними сервісами ви можете:
- написати у чат-боти Telegram, Viber;
- скористатися послугами на сайті компанії – https://oblenergo.odessa.ua/;
- зателефонувати в контакт-центр за телефонами (095) 750-90-90, (068) 750-90-90 або (048) 752 90 90;
- направити звернення електронною поштою – call-center@oblenergo.odessa.ua;
- звернутися на сторінку Одесаобленерго у Facebook.
Якщо ваше питання усе-таки вимагає письмового звернення в компанію й не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, ви зможете залишити його у скриньках для кореспонденції у Любашівському РЕМ.