A A A K K K
для людей із порушенням зору
Любашівська громада
Одеська область, Подільський район

Аналіз регуляторного впливу на рішення Любашівської селищної ради Одеської області «Про встановлення ставок єдиного податку на території Любашівської об’єднаної територіальної громади на 2021 рік».

Дата: 25.05.2020 14:30
Кількість переглядів: 547

Аналіз

регуляторного впливу на рішення Любашівської селищної ради Одеської області   «Про встановлення  ставок єдиного податку на території Любашівської об’єднаної територіальної громади на 2021 рік»

 Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Любашівської селищної ради  «Про встановлення  ставок єдиного податку на території Любашівської об’єднаної територіальної громади на 2021 рік» підготовлено згідно з вимогами Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України  від 11.03.2004 № 308.

 Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати  

Опис проблеми:

Єдиний податок з фізичних осіб - це джерела наповнення дохідної частини місцевого бюджету.  Від єдиного податку  залежить розвиток підприємництва та наповнення бюджету селищної ради.      

                                                

 Визначення цілі регулювання

Проект рішення  розроблено з ціллю:

 –         затвердження ставок єдиного податку на території Любашівської ОТГ;

–         отримання додаткового обсягу надходжень до місцевого бюджету.

 

Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення поставлених цілей

– регулювання вищезазначеної проблеми на державному рівні;
– прийняття рішення про перегляд діючих ставок.

Виходячи з діючого на даний час законодавства фізичні особи – підприємці, які не мають можливості перебувати на спрощеній системі оподаткування мають право переходу на загальну систему оподаткування.

 

Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми

Охоплення ставками єдиного податку ширшого кола фізичних осіб – підприємців.

 

      Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акта

Прийняття вищезазначеного рішення надає можливість отримати додаткові надходження .

На досягнення цілей у разі прийняття цього рішення можуть вплинути такі негативні зовнішні фактори, як:

         неплатежі суб’єктів підприємницької діяльності;

         зменшення кількості суб’єктів підприємницької діяльності, що обрали спрощену систему оподаткування.

 

  1. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акта

В перспективі планується збільшення кількості СПД, а отже і надходженнь до місцевого бюджету від оплати податкових зобов’язань.

 

Таблиця вигод та витрат.

 

Сфера впливу                                                

Вигоди

 Витрати

 

Місцева влада

 

 Збільшення надходження до місцевого бюджету . . Стимулювання розвитку підприємництва.

 Створення нових робочих місць.

 Встановлення економічно обґрунтованих ставок єдиного податку 

Процедура розробки регуляторного акту

 

Суб’єкти підприємницької діяльності-фізичні особи

 

Прозорість дій місцевих органів влади.

Стимулювання розвитку підприємництва. 

Додаткові витрати у вигляді сплати нових розмірів ставок єдиного податку 

Громадяни

 

 Збільшення витрат на освіту та  медицину

  Створення нових робочих місць. Зростання доходів населення селища 

Відсутні

 

Обгрунтування строку дії регуляторного акта 

Строк дії запропонованого регуляторного акту 1 рік.

 

 Визначення показників результативності регуляторного акта

Результативність регуляторного акта полягає у:

–         збільшенні кількості зареєстрованих СПД 

–         збільшенні кількості найманих працівників, за рахунок розвитку підприємницького середовища;

 –         збільшення надходжень до місцевого бюджету;

 

  1. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акту буде відбуватися в порядку, передбаченому ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». 

 Для проведення відстеження результативності будуть використані статистичні дані.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено шляхом щорічного затвердження бюджету та затвердження звіту про його виконання.

      Строки проведення базового, повторного та періодичного відстеження пропонується встановити у відповідності з вимогами Закону України «Про державну регуляторну політику у сфері господарської діяльності».

 

 

Начальник юридичного відділу                                                                           І.В.Головатюк

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь