A A A K K K
для людей із порушенням зору
Любашівська громада
Одеська область, Подільський район

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Любашівської селищної ради «Про затвердження Положення, переліку та вартості платних соціальних послуг, що надаються Комунальною установою «Територіальний цент соціального обслуговування та надання соціа

Дата: 02.04.2021 14:38
Кількість переглядів: 1061

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення Любашівської селищної ради

«Про затвердження Положення, переліку та вартості  платних соціальних  послуг, що надаються Комунальною установою «Територіальний  цент соціального обслуговування та надання соціальних послуг» Любашівської селищної ради

 

    Аналіз регуляторного впливу підготовлений відповідно до статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізувпливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308.

 

Назва регуляторного акта:

 «Про затвердження Положення, переліку та вартості  платних соціальних  послуг, що надаються Комунальною установою «Територіальний  цент соціального обслуговування та надання соціальних послуг» Любашівської селищної ради.

 

1.Визначення та аналіз проблеми, яку буде розв’язано шляхом державного регулювання.

.  

 Комунальна установа «Територіальний  цент соціального обслуговування та надання соціальних послуг» Любашівської селищної ради (далі - КУ «Територіальний цент») є надавачем соціальних послуг. Соціальні послуги можуть надаватися за рахунок отримувача соціальної послуги. Надавач визначає розмір плати за соціальні послуги залежно від змісту та обсягу послуг, що надаються. Відповідно до п. 10  Порядку установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2010 року №429, вартість соціальної послуги визначається на підставі тарифу, обчисленого відповідно до Порядку регулювання тарифів на соціальні послуги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2020 р. № 428. Тарифи на соціальні послуги щороку визначаються надавачами соціальних послуг і затверджуються їх засновниками один раз на рік (п.4  Порядку регулювання тарифів на соціальні послуги,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2010 року №428).

Тому необхідно провести регуляторну процедуру  і через прийняття данного регуляторного акта, визначивши основні групи (підгрупи), на які буде мати вплив дана проблема,  затвердити:

Положення про порядок та умови надання платних соціальних послуг КУ «Територіальний  центр»;

перелік платних соціальних послуг, що надаються КУ «Територіальний цент» на 2021 рік;

тарифи на платні соціальні послуги на 2021 рік.

 

2. Визначення цілей регулювання.

 

     Цілями регулювання, що безпосередньо пов’язані з розв’язанням проблеми є :

     впорядкування  плати за платні соціальні послуги, що надаються КУ «Територіальний центр»;

     розширення переліку платних соціальних послуг;

     недопущення порушень при наданні платних соціальних послуг.   

Проектом визначені організаційно-правові засади надання платних соціальних послуг громадянам – жителям територіальної громади.

 

 

 

                                                                            2

 

3. Механізм та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми.

   

      Регуляторний акт розроблено з урахуванням вимог діючих законодавчих актів України, а саме:

      Постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2009 року №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)»

      Порядку регулювання тарифів на соціальні послуги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2010 року №428;

      Порядку установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2010 року №429;

  Методичних рекомендацій розрахунку вартості соціальних послуг, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 07 грудня 2015 року №1186.

    Завдяки  впровадженню  платних соціальних послуг:

- покращиться фінансовий стан КУ «Територіальний центр», частково будуть  покриватися видатки, пов’язаних з його функціонуванням, що забезпечить зменшення обсягу видатків з бюджету та більш раціональне використання бюджетних надходжень;

- підвищиться ефективність надання соціальних послуг.

 

4. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування,фізичні та юридичні особи,які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги.

 

     Регулюторний акт розповсюджується на території Любашівської територіальної громади. Виконання вимог регуляторного акта дасть можливість задовольнити потребу громадян в отриманні соціальних послуг, призведе до зростання кількісних і якісних характеристик надання послуг.

 

5. Обгрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта.

 

 Регуляторний акт доцільно запроваджувати на необмежений термін. Зміна строку дії регуляторного акту можлива у разі зміни  законодавчих актів, які можуть вплинути на дію запропонованого акта.

 

6. Визначення показників результативності дії регуляторного акта.

 

    Результативність даного  регуляторного акта буде відстежуватись за такими показниками:

Кількісними:

 - кількість осіб, які скористалися платними соціальними послугами;

       - загальний обсяг коштів на фінансування КУ «Територіальний центр».

      Якісними:

- аналіз надходжень від наданих платних  соціальних послуг;

- результативність діяльності КУ «Територіальний центр».

 

7. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта . 

 

     Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись шляхом аналізу статистичних та бухгалтерських даних.

     

                                                                   3

 

Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до дня набрання чинності цим регуляторним актом або більшістю його положень. Проводити базове відстеження після набрання чинності регуляторним актом допускається тільки у разі, якщо для відстеження результативності використовуються виключно статистичні дані.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде проведено через рік з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження планується здійснювати раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта. Відстеження буде здійснюватись шляхом аналізу щодо :

     кількості громадян,які потребують надання платних соціальних послуг;

     кількості громадян, які уклали угоди на отримання платних соціальних послуг;

     кількості і видів платних послуг затребуваних громадян;

     кількість зауважень чи скарг щодо порядку надання платних соціальних послуг та розміру оплати за їх надання.

 

Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються протягом 30 днів з дня оприлюднення проекту регуляторного акту у письмовому та електронному вигляі :

  • Одеська обл.,смт.Любашівка, вул.Володимира Князя 84.
  • kutsolub@ukr.net.

Завідувач відділення соціальної допомоги

вдома КУ «Територіальний центр соціального

 обслуговування та надання соціальних послуг»

Любашівської селищної ради                                                                             С.В.Желнова

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь