Для клієнтів ДТЕК Одеські електромережі працюють зручні дистанційні сервіси для передачі показів лічильника
Для клієнтів ДТЕК Одеські електромережі працюють зручні дистанційні сервіси для передачі показів лічильника
ДТЕК Одеські електромережі створив для своїх клієнтів зручні та легкі у використанні дистанційні, в тому числі онлайн, сервіси. За їх допомогою можна легко, не виходячи з дому, передати покази лічильника, скориставшись лише інтернетом та смартфоном, планшетом, ПК або ноутбуком. Кожен сервіс працює в режимі 24/7.
Передавати покази лічильника необхідно з 30 числа поточного місяця до 3 числа наступного. Для того, щоб всі клієнти мали змогу вчасно та в зручному форматі передавати покази, в ДТЕК Одеські електромережі функціонують дистанційні канали та онлайн сервіси. Вони виключають необхідність відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.
«ДТЕК чує та розуміє потреби клієнтів. Ми рекомендуємо жителям Одеси та області щомісяця, в тому числі в період воєнного стану, повідомляти покази лічильника. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Це допоможе уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії, а постачальник зможе виставити платіжки тільки за реально використане світло», − повідомили в компанії.
Щоб передати покази лічильника в ДТЕК Одеські електромережі працюють наступні сервіси:
- для стаціонарних телефонів (048) 705 90 90
- для мобільних телефонів (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90
- спеціальна форма на сайті ДТЕК Одеські електромережі
- особистий кабінет на сайті ДТЕК Одеські електромережі
Після отримання показів лічильника оператор системи розподілу фіксує об’єми спожитої електроенергії і на основі цих даних постачальник формує платіжки до сплати. Якщо клієнт не надав вчасно інформацію, то нарахування здійснюються, виходячи із прогнозованого (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази та оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.
Вчасна фіксація та передача показів лічильника дозволить точно розрахувати кількість спожитої електроенергії, а своєчасна оплата клієнтів за отримані послуги забезпечить стабільну роботу ДТЕК Одеські електромережі, а отже – надійне та безперебійне електропостачання в Одесі та області.
Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.
ДОВІДКА
ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
Група ДТЕК (DTEK Group) – диверсифікований енергетичний холдинг, до складу якого входять 6 бізнесів та корпоративний університет Academy DTEK.
Підприємства Групи ДТЕК виробляють електроенергію на сонячних, вітрових та теплових електростанціях, добувають вугілля та природний газ, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському та зарубіжних ринках, розподіляють електроенергію та управляють інфраструктурою електромереж, постачають електроенергію споживачам та пропонують рішення з енергоефективності і розвивають мережу швидких зарядних станцій для електромобілів.
У компаніях Групи ДТЕК працюють 56 тисяч працівників.
У своїй Новій стратегії 2030 року Група ДТЕК зобов'язалася трансформувати бізнеси в більш екологічні, ефективні та технологічні, які у своїй діяльності керуються принципами ESG, та взяла на себе зобов'язання досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року.
Група ДТЕК – стратегічний інвестор в енергетичні активи в Україні та за кордоном. У 2021 році капітальні вкладення Групи ДТЕК склали 23,4 млрд грн, податкові відрахування – 31,9 млрд грн.
Група ДТЕК будує нову енергетику України.
100% Групи ДТЕК належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.