Любашівська громада
Одеська область, Подільський район

Алгоритм дій адміністрації та відвідувачів торгівельного центру у випадку оголошення повітряної тривоги

Дата: 22.08.2022 13:21
Кількість переглядів: 362

Алгоритм дій адміністрації та відвідувачів

торгівельного центру

 у випадку оголошення повітряної тривоги

Дії адміністрації магазину,

 торгівельного центру (критого ринку)

 

     1. Адміністрація магазину/супермаркету/ ТЦ/ТРЦ через об’єктову систему оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система) повинна повідомити відвідувачів про повітряну тривогу.

 

2. Після - проінформувати всіх відвідувачів про розташування найближчого сховища чи укриття.

Це може бути паркінг або підвал. До сховища відвідувачів та персонал торгівельного центру  мають привести вказівки (стрілки) на стіні або підлозі з направленням до сховища.

«У разі якщо в магазині/супермаркеті/ТЦ/ТРЦ немає сховища, адміністрація магазину має визначити найбільш безпечне місце в приміщенні магазину, куди під час тривоги йде  персонал та відвідувачі».

 

3. Відповідальний за евакуацію ТЦ повинен перевірити відсутність людей у приміщеннях закладу після евакуації й самостійно покинути місце. При цьому в ТЦ двері повинні працювати лише на вихід.

 

 

Дії відвідувачів торгівельного центру

  1. Кожен відвідувач  повинен уважно слідкувати сигналом «повітряна тривога» та при її оголошенні неодмінно покинути приміщення
  2. Якщо в ТЦ немає укриття, наприклад, паркінгу чи підвалу, потрібно йти в сусідні будівлі
  3. Не залишати без нагляду маленьких дітей, не піддаватися паніці та зберігати спокій
  4. Рухаючись до укриття дотримуватися вказівок, не використовувати ліфт та не влаштовувати штовханину

 

           Персоналу торгівельного центру (ринку) та орендарям рекомендовано також встановити на телефони додатки повітряна тривога, які дублюють повідомлення органів місцевого самоврядування про повітряну тривогу та відбій тривоги

Дії адміністрації магазину,

 торгівельного центру (критого ринку)

 

     1. Адміністрація магазину/супермаркету/ ТЦ/ТРЦ через об’єктову систему оповіщення (гучномовець, сирена, сигналізація, акустична система) повинна повідомити відвідувачів про повітряну тривогу.

 

2. Після - проінформувати всіх відвідувачів про розташування найближчого сховища чи укриття.

Це може бути паркінг або підвал. До сховища відвідувачів та персонал торгівельного центру  мають привести вказівки (стрілки) на стіні або підлозі з направленням до сховища.

«У разі якщо в магазині/супермаркеті/ТЦ/ТРЦ немає сховища, адміністрація магазину має визначити найбільш безпечне місце в приміщенні магазину, куди під час тривоги йде  персонал та відвідувачі».

 

3. Відповідальний за евакуацію ТЦ повинен перевірити відсутність людей у приміщеннях закладу після евакуації й самостійно покинути місце. При цьому в ТЦ двері повинні працювати лише на вихід.

 

 

Дії відвідувачів торгівельного центру

  1. Кожен відвідувач  повинен уважно слідкувати сигналом «повітряна тривога» та при її оголошенні неодмінно покинути приміщення
  2. Якщо в ТЦ немає укриття, наприклад, паркінгу чи підвалу, потрібно йти в сусідні будівлі
  3. Не залишати без нагляду маленьких дітей, не піддаватися паніці та зберігати спокій
  4. Рухаючись до укриття дотримуватися вказівок, не використовувати ліфт та не влаштовувати штовханину

 

           Персоналу торгівельного центру (ринку) та орендарям рекомендовано також встановити на телефони додатки повітряна тривога, які дублюють повідомлення органів місцевого самоврядування про повітряну тривогу та відбій тривоги


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь