Любашівська громада
Одеська область, Подільський район

Про встановлення транспортного податку  на території Любашівської  селищної територіальної  громади на 2024 рік

Дата: 17.05.2023 11:36
Кількість переглядів: 196

       Любашівська селищна рада повідомляє про розробку  та винесення на публічне обговорення проєкту рішення  «Про  встановлення транспортного податку  на території Любашівської селищної територіальної громади на 2024 рік» та аналізу регуляторного впливу, який  підготовлено з метою виконання вимог Податкового кодексу України про встановлення місцевих податків і зборів.

 

    Розробником регуляторного акту є Фінансове управління Любашівської селищної ради.

     

     Пропозиції та зауваження до регуляторного акту будуть прийматися від громадян протягом місяця (крім вихідних та святкових днів) Фінансовим управлінням Любашівської селищної ради за адресою: 66502, Одеська область, Любашівський район, вул. Володимира Князя, 132, тел. 2-22-10 та за електронною адресою: finupravlinnya_tg@ukr.net

 

 

П Р О Е К Т    Р  І  Ш  Е  Н  Н  Я

 

_____ липня 2023 року                                                                              № ______

 

Про встановлення транспортного податку  на території Любашівської  селищної територіальної  громади на 2024 рік

Відповідно до п. 24 ст. 26 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. ст. 7, 10, 12, 265, 267  Податкового кодексу України  та з метою наповнення місцевого бюджету, Любашівська селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

 1. Встановити на території Любашівської селищної територіальної громади транспортний податок на 2024 рік  для фізичних та юридичних осіб, у власності яких перебувають легкові автомобілі, з року випуску яких  минуло не більше п'яти  років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року. 

Ставка транспортного податку встановлюється в розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль з розрахунку на календарний рік.

 

2.  Дане рішення набирає чинності з  01 січня 2024  року.

 

3. Доручити відділу загальної та організаційної роботи апарату виконавчого комітету селищної ради опублікувати дане рішення на офіційному веб-сайті Любашівської селищної ради.

           

  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Любашівської селищної ради з прав людини, законності, депутатської діяльності і етики та з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

 

 

 

 Селищний голова                                                           Геннадій ПАВЛОВ

 

Додаток за посиланням

 

https://lubashivska-gromada.gov.ua/docs/1405422/

Аналіз регуляторного впливу

до проекту  рішення Любашівської селищної ради Одеської області
«Про встановлення транспортного податку  на території Любашівської  селищної  територіальної громади на 2024 рік»

            Аналіз  регуляторного впливу проекту рішення «Про встановлення транспортного податку  на території Любашівської  селищної територіальної громади на 2024 рік» підготовлено згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308 та положень Податкового кодексу України.

 

I. Визначення проблеми.

 

Відповідно до п.12.4 ст.12 Податкового  кодексу  України ( далі - ПКУ)  до повноважень  сільських, селищних, міських  рад щодо  податків  та  зборів належить  встановлення  ставок  місцевих  податків   та зборів  у  межах  ставок, визначених  цим  Кодексом. Податковий кодекс України, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, порядок їх адміністрування, врегулювання  відносини, що виникають в процесі встановлення та скасування податків і зборів.

Відповідно до статті 265 ПКУ до місцевих податків належить податок на майно  в частині  транспортного  податку.

Об’єктом оподаткування  відповідно дот пп. 267.2.1 п.267.2. ст.267 ПКУ є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньо ринкова вартість яких становить 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен автомобіль, що є об’єктом оподаткування.

     Проблема, яку планується розв’язати шляхом прийняттям даного рішення, полягає у встановлені ставки транспортного податку, що, в свою чергу, забезпечить збільшення надходжень до місцевого бюджету та надасть можливість виконати вимоги податкового законодавства.

 

II. Визначення цілей регулювання:

Основними цілями прийняття регуляторного акта є:
-  виконання вимог Податкового кодексу України;

 - наповнення дохідної частини бюджету Любашівської селищної територіальної громади.

 

III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.

Альтернатив вирішення даної проблеми не має, оскільки ПКУ чітко визначений перелік місцевих податків та зборів. Залучення додаткових джерел надходжень до місцевого  бюджету можливо лише з прийняттям нормативно – правового акту – рішення.

 

IV. Механізми, які забезпечать  розв’язання проблеми

            Зазначену проблему планується розв'язати шляхом прийняття  рішення селищної ради з дотриманням вимог,  передбачених Податковим кодексом України. 

            Даний проект рішення підлягає оприлюдненню через веб-сайт селищної ради.

 

V. Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей

Перевагами у досягненні  визначених цілей є:

-  зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування;

-  збільшення надходжень до бюджету Любашівської селищної територіальної громади;

- спрямування надходжень коштів на вирішення соціально-економічних питань,  збільшення фінансування  прийнятих програм. 

 

 

                                                                               2

 

VI. Очікувані результати прийняття регуляторного акта

 

Для визначення очікуваних результатів від прийняття даного регуляторного акта застосовуємо метод аналізу вигод і витрат.

Враховуються інтереси наступних цільових груп:
•    
селищної територіальної громади;
•    суб’єкт
ів господарювання;
•    громадян.

Таблиця вигод та витрат

 

Сфера впливу регуляторного акта

Вигоди

Витрати

Інтереси селищної територіальної громади

Встановлення єдиного порядку розрахунку та сплати транспортного податку.

Додаткові надходження до місцевого бюджету.

 

Процедура розробки проекту регуляторного акта.

Контроль за виконанням рішення.

Інтереси суб’єктів господарювання

Встановлення єдиного порядку розрахунку та сплати транспортного податку.

Сплата транспортного податку.

Часові витрати на розрахунок податку, ведення обліку та надання податкової звітності.

Громадяни

Отримання якісних та прозорих послуг.

Покращення стану прозорості дій селищної ради та можливість реалізації соціальних заходів у зв’язку з додатковими надходженнями до місцевого бюджету.

Час, затрачений на вивчення регуляторного акта. Часові витрати на розрахунок податку, ведення обліку та надання податкової звітності.

 

VII. Обґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акту

           Рішення є чинним до прийняття нового рішення.

 

VIII. Показники результативності регуляторного акту

Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта передбачається за наступними критеріями:

- кількість суб’єктів та об’єктів, на яких поширюватиметься дія регуляторного акта;

- сума надходжень до місцевого бюджету від сплати транспортного податку;

-   поінформованість фізичних та юридичних осіб – платників податку - щодо основних положень регуляторного акта надасть можливість їм уникати непорозумінь в частині  справляння та сплати транспортного податку.

 

 

 

                                                                            3

 

IX. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Відстеження результативності регуляторного акту буде відбуватися в порядку передбаченому ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». 

 Для проведення відстеження результативності будуть використані статистичні дані.

 Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено шляхом щорічного затвердження бюджету та затвердження звіту про його виконання.

            Строки проведення базового, повторного та періодичного відстеження пропонується встановити у відповідності з вимогами Закону України «Про державну регуляторну політику у сфері господарської діяльності».

            Відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватися Фінансовим управлінням Любашівської селищної ради.

 

 

Начальник відділу правового забезпечення, зв’язків з

правоохоронними органами, цивільного захисту,

оборонної та мобілізаційної роботи

селищної ради                                                                                           Валентина ДОВГАНЮК

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь