A A A K K K
для людей із порушенням зору
Любашівська громада
Одеська область, Подільський район

«Про  затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Любашівської селищної громади»

Дата: 07.08.2023 15:29
Кількість переглядів: 154

Любашівська селищна рада повідомляє про розробку  та винесення на публічне обговорення проєкту рішення  «Про  затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території Любашівської селищної громади» та аналізу регуляторного впливу, який  підготовлено з метою виконання вимог Закону України «Про рекламу».

 

    Розробником регуляторного акту є відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради.

     

     Пропозиції та зауваження до регуляторного акту будуть прийматися від громадян протягом місяця (крім вихідних та святкових днів) відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради за адресою: 66502, Одеська область, Любашівський район, вул. Софіївська, 97, тел. 2-25-41 та за електронною адресою: lubgkh@ukr.net.

Фото без опису

 

УКРАЇНА

ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ

ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОН

ЛЮБАШІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

 

XXIII сесія VIII скликання

 

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

 

_________________ 2023 року                                                                                    № ____

 

Про затвердження  «Правил розміщення зовнішньої реклами на території Любашівської селищної територіальної громади»

 

 

            Відповідно до  ст. 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» на виконання cт. 16 Закону України «Про рекламу», «Типових правил розміщення зовнішньої реклами», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 року №2067 та з метою упорядкування розміщення зовнішньої реклами на території Любашівської селищної територіальної громади, Любашівська селищна рада

                                                                                        

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити «Правила розміщення зовнішньої реклами на території Любашівської селищної територіальної громади» (додаються).

 

  1. Доручити відділу загальної та організаційної роботи апарату виконавчого комітету  

селищної ради опублікувати дане рішення на офіційному веб-сайті Любашівської селищної ради.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Любашівської селищної ради з питань прав людини, законності, депутатської діяльності і етики та постійну комісію з питань житлово-комунального господарства та комунальної власності, промисловості, підприємництва, транспорту, зв’язку  та сфери послуг.

 

 

 

Селищний голова                                                                                      Геннадій ПАВЛОВ

 

 

 

                                                                              Додаток  до рішення

                                                                                Любашівської селищної ради

                                                                                       від________2023 року № ______

 

 

 

Правила

розміщення зовнішньої реклами на території

  Любашівської селищної територіальної громади

 

1. Правила розміщення зовнішньої реклами  на території Любашівської селищної територіальної громади (далі - Правила) розроблені на підставі Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року №2067 та  врегульовують відносини, що виникають у зв’язку із розміщенням зовнішньої реклами на території Любашівської селищної територіальної громади.

Обєкти зовнішньої реклами повинні розміщуватись з дотриманням Законів України «Про рекламу», «Про мову», «Про дорожній рух», ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги.  Вимоги до експлуатаційного стану», Державних будівельних норм і стандартів та інших нормативних актів України, рішень Любашівської селищної ради, а також цих Правил.

 

2. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

алея - дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

виконавчий орган ради - виконавчий комітет  Любашівської  селищної  ради;

демонтаж – комплекс заходів, які передбачають відокремлення спеціальної конструкції разом з основою від місця її розташування та транспортування у місце її подальшого зберігання;

договір про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу – договір між виконавчим комітетом селищної ради та розповсюджувачем реклами, укладений на підставі рішення виконавчого комітету селищної  ради про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, у якому визначаються права та обов’язки сторін;

договір про тимчасове користування місцями для розміщення рекламного засобу (пріоритету) – договір між виконавчим комітетом селищної ради та заявником (юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, яка подала заяву щодо отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами), у якому визначаються права та обов’язки сторін;

договір на розміщення тимчасових виносних спеціальних конструкцій (штендерів) - договір між власником місця розташування рекламного засобу та розповсюджувачем реклами щодо розміщення мобільної (переносної) рекламної конструкції, яка встановлюється на вулиці тільки під час роботи розповсюджувача реклами та у безпосередній близькості від його місця розташування;

дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету Любашівської  селищної ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;

місце розташування рекламного засобу - площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах території громади,  що надаються розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);

пішохідна доріжка - елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

самовільно встановлений рекламний засіб – рекламний засіб, розміщений без виданого у встановленому порядку дозволу або не демонтований власником після прийняття виконавчим комітетом Любашівської  селищної ради рішення про відмову у продовженні дозволу або його скасування;

соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно-корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку;

спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;

штенедер - мобільна (переносна) рекламна конструкція, яка встановлюється на вулиці тільки під час роботи особи-розповсюджувача реклами та у безпосередній близькості від її місця розташування.

Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України «Про рекламу».

 

3. Зовнішня реклама розміщується на території Любашівської селищної територіальної громади на підставі рішення виконавчого комітету Любашівської  селищної ради про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

Плата за видачу зазначених дозволів не справляється.

 

4. Рекламний засіб не вважається самовільно встановленим протягом часу розгляду заяви розповсюджувача зовнішньої реклами про продовження дії дозволу до моменту прийняття виконавчим комітетом Любашівської  селищної ради відповідного рішення за такою заявою.

 

5. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою території  Любашівської територіальної громади.

 

6. Регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами здійснюється відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради (далі – робочий орган), на який покладаються відповідні функції.

Робочий орган не може виступати заявником та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом залучаються на громадських засадах представники об’єднань громадян та об’єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.

 

7. До повноважень робочого органу належать:

- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;

- надання, у разі потреби, розповсюджувачам зовнішньої реклами містобудівних умов та обмежень на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;

- прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу (додаток 2 до Правил), продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;

- підготовка проектів рішення  на засідання виконавчого комітету селищної ради  щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні;

- видача дозволів на розміщення зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету селищної ради;

- надання дозволів на розміщення штендерів;

- укладення договорів про надання у користування місць для розміщення рекламного засобу; договорів на розташування тимчасових виносних спеціальних конструкцій (штендерів); про тимчасове користування місцями для розміщення рекламного засобу (пріоритету);

            -  ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів;

- організація інвентаризації рекламних засобів та у разі необхідності, підготовка документів для проведення демонтажу рекламних засобів у встановленому порядку;

- організація розміщення соціальної реклами серед розповсюджувачів в порядку, визначеному п. 36 цих Правил;

- проведення розрахунку розміру плати за користування місцями, які надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами.

Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

 

8. Для одержання дозволу заявник подає заяву за формою, установленою Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України № 2067 від 29.12.2003 р.

До заяви додаються:

- фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

9. За наявності документів, передбачених пунктом 8  Правил, заява протягом трьох днів з дати її надходження, реєструється робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі - журнал реєстрації) за формою згідно додатку 4 до цих Правил.

 

Журнал повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані. На останній сторінці журналу робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом керівника робочого органу, скріпленим печаткою.

Робочий орган протягом двох робочих днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу.

Після перевірки місця керівник робочого органу приймає рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету.

У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету робочий орган видає заявнику для оформлення два примірники дозволу за установленою формою та визначає заінтересовані органи (особи), з якими необхідно його погодити.

У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету робочий орган  протягом трьох днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконавчого комітету про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи.

10. Пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття керівником робочого органу відповідного рішення.

Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений керівником робочого органу не більш як на три місяці у разі:

- продовження строку оформлення дозволу у зв'язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації;

- письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу.

У разі продовження строку оформлення дозволу з підстав, передбачених абзацами третім і четвертим цього пункту, керівник робочого органу письмово повідомляє про це заявника.

 

11. Дата і номер рішення керівника робочого органу про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації.

Відмова у встановленні пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

Інформація про подані заяви та встановлені робочим органом пріоритети є відкритою і повинна надаватися будь-якій особі за її письмовою заявою.

 

12. Протягом строку, зазначеного у пункті 10 Правил, заявник оформляє обидва примірники дозволу та подає керівнику робочого органу разом із супровідним листом, в якому зазначається реєстраційний номер заяви.

У разі прийняття керівником робочого органу рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності, заявник протягом трьох днів укладає договір про тимчасове користування місцями для розміщення рекламного засобу (пріоритету).

Протягом строку, передбаченого пунктом 10 Правил, щомісяця справляється плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, в розмірі 25 відсотків плати, встановленої рішенням сесії селищної  ради.

У разі продовження строку оформлення дозволу відповідно до абзацу четвертого пункту 10 Правил, щомісячна плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, справляється в розмірі 100 відсотків плати, встановленої рішенням сесії селищної  ради.

Протягом п’яти днів з дати прийняття керівником робочого органу рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, заявник подає копію документа, що підтверджує внесення відповідної плати відповідно до укладеного договору.

 

13. Під час подання заяви або оформлення примірників дозволу представник робочого органу в присутності заявника перевіряє комплектність документів, додержання вимог до їх оформлення та видає заявнику довідку з описом поданих документів.

Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.

 

14. У разі не надання ним в установлений строк документів, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розташування рекламного засобу втрачається, документи повертаються заявнику, про що робочий орган робить відповідний запис в журналі реєстрації.

 

15. Видача дозволу погоджується робочим органом з власником місця або уповноваженим органом (особою), а також  з:

Мінкультури – у разі розміщення зовнішньої реклами на памятках національного значення, в межах зон охорони цих памяток, історичних ареалів населених місць;

 Одеською обласною державною адміністрацією - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках місцевого значення, а також в межах зон охорони цих пам’яток;

  утримувачем інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;

Агентством відновлення або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією - у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.

Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним.

Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника  протягом п’яти робочих днів з дати звернення заявника.

Для здійснення погодження робочий орган не пізніше дня, що настає за днем одержання документів від заявника, надсилає їх копії у електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним в абзацах першому-пятому цього пункту, та встановлює строк розгляду зазначених документів.

Органи, зазначені  в абзацах першому-пятому цього пункту, надають погодження у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються робочому органу.

У разі ненадання органами, зазначені  в абзацах першому-пятому цього пункту, протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.

 

Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.

 

16. У разі відмови у погодженні дозволу органами (особами), зазначеними у пункті 15 Правил, заявникові надсилається вмотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи підприємства, установи та організації.

Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

 

17. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.

 

18. Робочий орган протягом не більш п’ятнадцяти робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу готує і подає виконавчому комітету селищної ради пропозиції та проект відповідного рішення.

 

19. Виконавчий комітет селищної ради приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

У разі прийняття рішення про надання дозволу керівник робочого органу протягом п’яти робочих днів підписує обидва примірники дозволу за формою, установленою Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України № 2067 від 29.12.2003 р.

Перший примірник дозволу видається заявникові, а другий - залишається в робочому органі для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.

Рішення про відмову у наданні дозволу робочим органом надсилається заявникові протягом п’яти днів з дати його прийняття.

 

20. Одночасно із видачею дозволу між робочим органом та заявником укладається договір про надання в користування місць для розміщення рекламного засобу за формою згідно додатку 3 до цих Правил.

 

21. Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.

 

22. У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:

- оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;

- у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості.

Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.

Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.

 

23. Дозвіл надається строком на пять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.

 

24. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.

 

25. У процесі надання дозволів тендери (конкурси) не проводяться.

 

26. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов’язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6х9 сантиметрів).

 

27. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до робочого органу з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін.

До заяви додасться:

- технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;

- фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням.

 

28. Робочий орган протягом не більш п’ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл.

Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

 

29. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами.

У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце.

У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.

 

30. Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється власником цього рекламного засобу відповідно до договору, укладеного із робочим органом.

Плата за надання робочим органом послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється.

Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця.

Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.

 

31. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається робочому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше, ніж за два місяці до закінчення строку дії дозволу.

Продовження дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл.

Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

 

32. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню.

Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається до робочого органу із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.

До заяви додається:

- документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб; оригінал зареєстрованого дозволу;

- письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи);

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних  осіб-підприємців;

- банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи платників податків, зборів та інших обов'язкових платежів.

У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів керівник робочого органу протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл.

Переоформлення дозволу фіксується у журналі реєстрації.

Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

 

33. Дозвіл скасовується до закінчення строку дії на підставі: рішення виконавчого комітету селищної ради за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами, у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців, не переоформлення дозволу в установленому порядку та у випадках передбачених договором про надання в користування місць для розміщення рекламного засобу.

Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами.

Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.

 

34. Плата за тимчасове користування місцем розташування об’єктів зовнішньої реклами, що перебуває у комунальній власності, встановлюється відповідно до Методики розрахунків та розміру плати за тимчасове користування місцями розташування об’єктів зовнішньої реклами на території Любашівської селищної територіальної громади (Додаток 1 до Правил), а місцем, що перебуває у державній або приватній власності, - на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою).

При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу.

Для не наземного та не дахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.

Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися в залежності від змісту реклами.

 

35. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 40, 48-53 Правил;

- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;

- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Державтоінспекції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію;

- матеріали, які використовуються при виготовленні усіх типів спеціальних конструкцій та рекламоносіїв повинні відповідати сучасним вимогам якості і дизайну.

 

36. Соціальна реклама у межах 10 % площі поверхонь рекламних засобів, на розташування яких одержав дозвіл розповсюджувач зовнішньої реклами, розміщується ним безкоштовно.

При розміщенні соціальної реклами робочий орган за 10 робочих днів до дати експонування подає розповсюджувачу лист-звернення про розміщення соціальної реклами, копію макету цієї реклами з розміром поверхні та копію рішення виконавчого комітету про розміщення соціальної реклами з зазначенням терміну експонування.

 

37. Забороняється розташовувати рекламні засоби:

- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

- на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини;

- біля фасадів культових будівель, безпосередньо біля пам’ятників, фонтанів;

-методом фарбування, наклеювання на поверхнях елементів вуличного обладнання, будівель і споруд, якщо інше не передбачено угодою з їх власниками.

 

38. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, в межах об'єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним органом у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду.

 

39. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби,  не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

 

 40.Забороняється розміщувати рекламу політичного характеру на території Любашівської селищної територіальної громади.

 

41. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.

 

42. Демонтаж спеціальних конструкцій є засобом усунення порушень порядку розміщення реклами на території Любашівської селищної територіальної громади відповідно до діючих на момент демонтажу нормативно-правових актів та формою самозахисту територіальної громади у розумінні статті 19 Цивільного кодексу України.

 

43. Демонтаж та наступне зберігання спеціальної конструкції не передбачає переходу права власності на неї до територіальної громади .

 

44. Демонтаж рекламного засобу проводиться силами КУ «Зеленбуд» або власником рекламного засобу.

У разі необхідності під час проведення демонтажу можуть бути присутні: власник спеціальної конструкції, представники служб, що експлуатують інженерні мережі.

Демонтаж рекламного засобу здійснюється у разі:

а) неможливості встановити власника (законного користувача) рекламного засобу, у тому числі у випадках відсутності маркування на рекламному засобі, а також при виявленні безхазяйних рекламних засобів;

б) виявлення самовільно розміщених рекламних засобів;

в) коли термін дії дозволу на розміщення рекламного засобу закінчився і не був продовжений;

г) коли технічний стан рекламного засобу створює загрозу життю або здоров'ю людей та/або заподіяння шкоди (майнової чи немайнової) третім особам;

ґ) невідповідності технічних характеристик рекламного засобу  та місця його встановлення виданому дозволу на розміщення зовнішньої реклами;

д) передбачених договором про надання в користування місць для розміщення рекламного засобу випадках.

Демонтаж рекламного засобу здійснюється за рішенням виконавчого комітету селищної ради.

Демонтаж самовільно встановленої спеціальної конструкції для розміщення рекламного засобу, власник якої встановлений, здійснюється у порядку, передбаченому договором про надання в користування місць для розміщення рекламного засобу або на підставі рішення суду.

 

45. Демонтаж спеціальної конструкції для розміщення рекламного засобу, власник якої уклав договір з робочим органом, здійснюється на умовах визначених договором.

 

46. Про проведений демонтаж спеціальної конструкції складається акт проведення демонтажу спеціальних конструкцій, який підписується спеціалістами та іншими особами, що були присутні при проведенні демонтажу.

До акта додається в обов’язковому порядку фото фіксація місця розташування спеціальної конструкції до і після демонтажу.

Акт проведення демонтажу складається у 2-х примірниках, один з яких залишається в відділі містобудування архітектури, та житлово - комунального господарства , другий передається власнику демонтованої спеціальної конструкції одразу після складання такого акта у випадку його присутності.

У разі відсутності власника спеціальної конструкції або його відмови від підписання акта демонтажу, про що робиться відповідна відмітка, другий примірник акта (робочий орган) у 5 (п’яти) денний термін надсилає поштою за місцезнаходженням власника рекомендованим листом (якщо встановлено його місцезнаходження).

Якщо місцезнаходження власника невідоме, робочий орган в  цей же термін повідомляє про проведений демонтаж та місцезнаходження спеціальної конструкції органи внутрішніх справ.

Після проведення демонтажу складається наступний комплект документів:

- акт виконаних робіт з демонтажу спеціальної конструкції із зазначенням характеру робіт та їх вартості;

- калькуляція вартості витрат за виконані роботи по демонтажу.

 

47. Компенсація витрат комунальній установі «Зеленбуд», за демонтаж спеціальної конструкції, покладається на власника (законного користувача) демонтованої спеціальної конструкції на підставі виставленого рахунку та акта виконаних робіт по демонтажу, які надсилаються власнику в обов’язковому порядку у 5 (п’яти) денний термін з дати демонтажу.

Власник спеціальних конструкцій може повернути собі демонтовані спеціальні конструкції після звернення до робочого органу на підставі таких документів:

а) заяви на ім'я керівника робочого органу про повернення демонтованої спеціальної конструкції;

б) документа, що підтверджує право власності (інше майнове право) на конкретну демонтовану спеціальну конструкцію;

в) документа, що підтверджує оплату витрат комунальній установі «Зеленбуд», пов'язаних з демонтажем спеціальних конструкцій, транспортуванням та їх зберіганням.

 

48. Облік і тимчасове зберігання демонтованих спеціальних конструкцій здійснюється у встановленому порядку КУ «Зеленбуд».

Демонтована спеціальна конструкція зберігається на території КУ «Зеленбуд».

Після закінчення річного терміну зберігання примусово демонтованих об’єктів, власники яких не звернулись за їх поверненням або не сплатили вартості демонтажу, доставки та зберігання, таке майно визнається безхазяйним і переходить у власність територіальної громади в порядку, визначеному законодавством.

 

49. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.

 

50. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.

 

51. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.

 

52. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.

 

53. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з превентивним відділом Національної поліції.

 

54. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

 

55. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами Любашівська селищна рада звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

У разі невиконання цієї вимоги виконавчий комітет Любашівської селищної ради звертається з поданням до управління у справах захисту прав споживачів Одеської обласної державної адміністрації у порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

56. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.

 

 

 

 

 

Додаток 1

до Правил

 

 

 МЕТОДИКА

 розрахунків та розміру плати за тимчасове користування місцями розташування об’єктів зовнішньої реклами на території  Любашівської  селищної територіальної громади

 

            57. Розмір плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу  визначається при укладанні договору (типова форма договору в додатку) між виконавчим комітетом Любашівської  селищної   ради та розповсюджувачем зовнішньої реклами і складається з  базового тарифу, площі місця розташування та коригуючих коефіцієнтів, на які послідовно перемножується базовий тариф.

 

           58. Плата за право тимчасового  користування місцем розташування рекламного засобу здійснюється щомісячно до 25 (двадцять п’ятого) числа місяця, що передує місяцю, за який здійснюється оплата, шляхом перерахування через банківські установи відповідних коштів до місцевого бюджету на вказаний "Власником" рахунок поточного місяця або одноразово на термін дії дозволу.

 

           59. Плата за тимчасове користування місцем розташування об’єктів зовнішньої реклами обчислюється за наступними  формулами:

для наземного та дахового рекламного засобу:

П = Бр × Км× К ф × S де :

П – річна плата за тимчасове користування місцем користування, (грн.);

Бр – базовий розмір плати за 1 кв. м. площі місця розташування рекламного засобу, який дорівнює базовій вартості 1 кв. м. та становить 50 грн.

Км – сталий  коефіцієнт містобудівної цінності території , який дорівнює 1,6. 

Кф – коефіцієнт функціонального призначення; (комерція – 2,0).

            У разі користування місцем розміщення зовнішньої  реклами більше або менше одного року річна плата (П) ділиться на 12 і перемножується на коефіцієнт терміну користування місцем (відповідна кількість місяців)

S – площа місця розташування рекламного засобу, згідно п. 34 Положення.

для не наземного рекламного засобу:

П = М × S × Бр × Кмр × Кs, де:

П – річна плата за тимчасове користування місцем розташування (грн.);

М – кількість місяців розташування рекламного засобу;

S – площа рекламного засобу (кв.м.)

Бр – базовий розмір плати за 1 кв. м. площі місця розташування рекламного засобу, який дорівнює базовій вартості 1 кв. м. та становить -  30 грн.

Кмр – коефіцієнт, який в залежності від місця розташування  (вулиці) рекламного засобу становить:

- вул. Софіївськака, вул. Привокзальна, вул. Володмира Князя в смт Любашівка – Кмр – 1.0;

- інші вулиці на території всієї громади – Кмр – 0.5;

Кs – коефіцієнт, який в залежності від площі рекламного засобу становить:

S – до 2 кв. м. –  Кs = 2.0

S – від 2 до 6 кв. м. –  Кs = 1.6

S – від 6 до 12 кв. м. –  Кs = 1

S – від12 до 30  –  Кs = 0.5”

           Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не залежить від змісту реклами.

 

           60. У разі розміщення зовнішньої реклами на об’єктах комунальної власності відповідні договори на розміщення зовнішньої реклами договори оренди укладаються з балансоутримувачем комунального майна.

 

           61.  Контроль за своєчасністю та повнотою сплати за розміщення об’єктів зовнішньої реклами покладається на головного бухгалтера  Любашівської  селищної  ради.

 

            62. Нарахування плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу здійснюється з моменту реєстрації дозволу робочим органом виконавчого комітету селищної  ради.

 

            63. У випадку короткострокового використання рекламного засобу (менше 1 року)  оплата визначається відповідно до кількості місяців, протягом яких буде     використовуватися рекламний засіб.

 

             64. Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати за  тимчасове   користування місцем розташування рекламного засобу у разі відсутності об’єкта   зовнішньої реклами.

 

            65. Любашівська селищна рада може переглядати тарифи, залежно від умов розвитку рекламного ринку в Подільському районі.

 

                                                                                                                                     Додаток  2

                                                                                      до   Правил

 

 

Письмове погодження місця розташування рекламного засобу

 

__________________________________________________________________

(повна назва юридичної особи; код ЄДРПОУ) __________________________________________________________________

погоджує __________________________________________________________

                         (повна назва юридичної особи/ПІБ фізичної особи; код ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків

__________________________________________________________________

особи, якій надається погодження)

розміщення спеціальної конструкції _________________________________________,

                                                                                    (тип конструкції, її розміри та кількість сторін)

за  адресою: _______________________________________________________

 

строком на _________________ роки (-ів).

                              (до п`яти років)

 

 

 

__________________________                      _______________________________

       Підпис                                                                    Прізвище та ініціали

 

                                                                                                                         

 

                                                                                     М.П.

 

 

«_____» ___________ 20___ р.

 

                                                                                                        Додаток  3

                                                                                          до Правил

 

 

П Р И М І Р Н И Й   Д О Г О В І Р

на право тимчасового використання  місць, які перебувають у комунальній власності,  для розташування спеціальних конструкцій

 

 

 

 

смт Любашівка

« ___ »  ____________ 20__ року

 

Любашівська селищна рада (надалі – «Селищна рада»), в особі селищного голови ________________, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування», з однієї сторони, та __________________________________________________________________________________ (надалі – «Користувач»), з другої сторони, разом іменуються «Сторони», керуючись Типовими правилами розміщення зовнішньої реклами, затвердженими Постановою Кабінету міністрів України від 29.12.2003р. №2067 та Порядком надання в користування місць, які перебувають в комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій (надалі – Порядок), затвердженого рішенням Любашівської  селищної ради  від ______________________, уклали даний Договір про наступне:

 

1. Предмет Договору

1.1. Селищна рада надає Користувачу на підставі рішення Виконавчого комітету Любашівської  селищної  ради від _____________. №__ та  додатку до нього, а саме: Дозволу на розміщення зовнішньої реклами №__ (надалі – Дозвіл) –  у тимчасове платне користування місце площею ____ м2 з металоконструкції, а саме: щит біл – борд розміром _____м, опори колони конструкції ___________________, конструкція щита _______м, які складають __________________________ за адресою: с.___________________, вул._______________,  що перебуває у комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами згідно зі схемою (ескізом з конструктивним рішенням рекламного засобу, фотокарткою чи комп’ютерного маркету) місця з фрагментом місцевості (розміром не менше як 6х9см), на якому планується розташування рекламного засобу в межах території  Любашівської  селищної ради, на строк зазначений у Дозволі.

Примітка: Дозвіл надається строком на 5 (п’ять) років, якщо менший строк не зазначено у заяві згідно п.23  Постанови КМУ «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» від 29.12.2003р. №2067 із змінами та доповненнями. 

1.2. Терміни «Спеціальні конструкції», «Рекламні засоби», «Місце розташування рекламного засобу», «Дозвіл» та інші вживаються у значенні, визначеному Правилами розміщення зовнішньої реклами на території Любашівської селищної територіальної громади, затвердженими рішенням Любашівської  селищної  ради від __________ року № .

1.3. Користувач використовує надане місце за цільовим призначенням, сплачує вартість користування місцем з дня отримання пріоритету або Дозволу на розміщення зовнішньої реклами та звільняє у триденний термін місце, якщо термін дії Дозволу закінчився (припинений).

1.4. До отримання Користувачем Дозволу Селищна рада надає Користувачу за його заявою пріоритет на місце розташування рекламного засобу.

1.5. За встановлений Селищною радою пріоритет Користувач справляє плату за тимчасове користування місцем під розміщення зовнішньої реклами.

1.6. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами та встановлені пріоритети є невід’ємною частиною цього Договору.

1.7.  Місце передається Користувачу згідно Акту прийому-передачі та надається для розташування тільки тих спеціальних конструкцій, які вказані у Додатку № 1  до цього Договору.

 

2.  Строк  дії  Договору

2.1. Цей Договір набирає чинності з «___»__________ 20__ року та діє по «___»__________ 20__ року згідно Дозволу на розміщення зовнішньої реклами №___.

2.2. Цей Договір може бути пролонгований на тих самих умовах тільки за письмовою угодою Сторін.

Користувач має пріоритетне право на пролонгацію цього Договору у випадку належного виконання всіх його умов.

 

3. Права та обов’язки Сторін

3.1. Селищна рада має право:

3.1.1. Здійснювати контроль за дотриманням Користувачем чинного законодавства з питань зовнішньої реклами, Правил розміщення зовнішньої реклами на території Любашівської  селищної громади та вимог цього Договору.

3.1.2. Здійснювати обстеження встановлених рекламних конструкцій Користувачем.

3.1.3. Розірвати цей Договір в односторонньому порядку та зобов’язати  Користувача власним коштом здійснити демонтаж спеціальної конструкції, у випадку:

а) несплати, несвоєчасної або неповної сплати платежів, у випадку заборгованості по оплаті більше, ніж три місяці, передбачених розділом 4 цього Договору;

б) у разі невиконання Користувачем вимог Селищної ради щодо звільнення місць передбачених цим Договором.

3.1.4. Відмовити Користувачу в продовжені строку дії пріоритету чи Дозволу у випадках, передбачених законодавством України.

3.1.5. Вимагати внесення змін до умов Договору відповідно до вимог чинного законодавства.

3.1.6. Ставити питання про розірвання Договору у випадку та порядку, передбачених чинним законодавством України.

3.1.7. Інші права, передбачені цим Договором і чинним законодавством України.

3.2. Селищна рада зобов’язується:

3.2.1. Не надавати місця у тимчасове користування іншим особам протягом дії дозволів чи пріоритетів Користувача.

3.2.2. Не перешкоджати розміщенню рекламних засобів встановлених згідно з Правилами розміщення зовнішньої реклами на території Любашівської  селищної територіальної громади.

3.2.3. Не втручатися у форму та зміст реклами.

3.3. Користувач має право:

3.3.1. Вимагати передачі йому у встановлений термін місця для розміщення спеціальних конструкцій відповідно до виданих Дозволів.

3.3.2. Використовувати надані йому місця для розміщення на них рекламних засобів з дотриманням положень цього Договору та Правил розміщення зовнішньої реклами на території  Любашівської  селищної територіальної громади.

3.4. Користувач зобов’язаний:

3.4.1. Використовувати місця тільки за призначенням відповідно до Договору та не розміщувати рекламоносії з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», Правил розміщення зовнішньої реклами.

3.4.2. Утримувати рекламні засоби в належному естетичному та технічному стані згідно з вимогами правил і норм пожежної безпеки, забезпечити виконання норм і правил техніки безпеки, містобудівних, санітарних норм та інших вимог, підтримувати місця та розміщені на них спеціальні конструкції в належному стані, нести всі витрати щодо їх експлуатації.

3.4.3. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати суму за встановлений пріоритет, або за розміщення зовнішньої реклами згідно з Дозволами за розрахунковими тарифами, що діють на день сплати.

3.4.4. Встановлювати рекламні конструкції відповідно до погодженого в установленому порядку проекту, без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будівель та споруд, підземних та наземних комунікацій, елементів благоустрою та озеленення, з забезпеченням безпеки населення при підключенні конструкції до електричної мережі, утримувати їх в належному технічному і санітарному стані та впорядковувати місця для їх розташування, забезпечити технічну міцність і стійкість спеціальної конструкції.

3.4.5. За свій рахунок усувати можливі пошкодження зелених насаджень у зоні установки рекламоносіїв та/або комунікацій, що пролягають у цьому місці.

3.4.6. Відшкодовувати в повному обсязі балансоутримувачу місця (Селищній раді) матеріальну шкоду, що заподіяна місцю розташування рекламної конструкції з вини Користувача.

3.4.7. Демонтувати в 3-денний термін спеціальні конструкції, після закінчення терміну дії Дозволу на розміщення зовнішньої реклами, при його скасуванні, розірванні або закінченні терміну дії цього Договору, а також у разі виникнення нагальної потреби для реконструкції, ремонту чи будівництва місця розташування спеціальної конструкції або зміни містобудівної ситуації.

3.5. Після отримання Користувачем Дозволу на розміщення зовнішньої реклами плата за користування місцем, що перебуває у комунальній власності, проводиться незалежно від того, чи використовує його Користувач, чи тимчасово не використовує.

3.5.1. Здійснювати переобладнання, реконструкцію, поліпшення наданих в користування місць за власні кошти тільки за письмовою згодою Селищної  ради. Після проведення демонтажних робіт привести місце розміщення рекламного засобу до належного стану.

3.5.2. У тижневий термін Листом повідомити Селищну  раду про зміни адреси для листування, банківського рахунку, зміну назви, зміну коду ЄДРПОУ або реорганізацію.

3.5.3. Передача місць, наданих Користувачу, іншим фізичним чи юридичним особам на будь-якій підставі (суборенда, спільна діяльність і т.п.) не допускається.

3.6. Забороняється Користувачу  розміщати рекламу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

 

4. Форма плати за користування та порядок розрахунків

4.1. Плата за користування місцем, що перебуває у комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами, а також за встановлений пріоритет визначається на підставі тарифів, затверджених виконавчим комітетом Любашівської  селищної  ради, згідно з переліком конструкцій, а також бухгалтерського розрахунку за формою визначеної п. 59 Порядку.

4.2. Розмір плати за користування місцем, надане в користування за цим Договором, складає: _____________________________________ грн. _____ коп. на рік.

4.3. Користувач може перерахувати плату вказану в п.4.2. цього Договору за користування місцем за рік одноразово одним платежем, але не пізніше 25 грудня поточного року.

4.4. Користувач щомісячно перераховує плату за користування місцем в сумі _______ грн. 00 коп. не пізніше 25 числа місяця, що передує звітному, на національний рахунок –UA (IBAN), код ЄДРПОУ – , одержувач  - , МФО –   , банк отримувача Казначейство України.

4.5. З дня укладення цього Договору і до отримання Дозволу (дозволів) на розміщення зовнішньої реклами на спеціальних конструкціях, які встановлюються на місцях, наданих за Договором (в період дії пріоритету на місце), Користувач щомісячно вносить плату за користування місцям за Договором у розмірі 25 % відсотків від суми передбаченої п. 4.2. цього Договору, що складає: _________________ грн. ____ коп.

4.6.У разі нерозміщення рекламного засобу через зміну містобудівної ситуації, здійснення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування конструкції плата не нараховується. При цьому витрати, пов'язані з демонтажем/монтажем рекламоносія, проводяться за рахунок розповсюджувача зовнішньої реклами.

4.7. На час розміщення соціальної реклами, а також інформації до державних свят, застосовується знижка 100% від суми оплати за рекламні засоби, на яких розміщуються вказані сюжети. Розміщення соціальної реклами Користувачем здійснюється за узгодженням з селищним головою.

 

5. Порядок повернення місць, наданих в користування

5.1. Протягом 3-х днів після припинення дії Договору на будь-яких підставах, передбачених пунктами цього Договору, Користувач зобов'язаний звільнити надані в користування місця і передати їх Селищній раді. Повернення місць, наданих в користування, здійснюється Користувачем на підставі Актів прийому-передачі, які підписуються уповноваженими представниками Сторін.

При цьому демонтаж спеціальних конструкцій і приведення території місць у належний стан (прибирання місця, вивіз сміття тощо) здійснюється Користувачем самостійно за власний рахунок.

5.2. Місця вважаються фактично повернутими Селищній раді  з моменту підписання Актів прийому-передачі.

5.3. Місця, що були надані в користування Користувачу, повинні бути повернуті ним Селищній раді у стані, не гіршому від того, в якому вони знаходилися на момент передачі.

5.4. У разі невиконання вимог Селищної ради щодо звільнення Користувачем місць, Селищна рада має право здійснити роботи з демонтажу спеціальних конструкцій, що розташовані на займаних Користувачем місцях, з наступною оплатою Користувачем цих робіт в розмірі фактичних витрат Селищної ради, пов’язаних з вимушеним проведенням робіт з демонтажу і зберіганням демонтованих спеціальних конструкцій. Проведення робіт з демонтажу спеціальних конструкцій оформлюється шляхом підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт.

5.5. При проведенні демонтажу спеціальних конструкцій у випадках, передбачених цим Договором, Користувач зобов’язаний повернути місця протягом 3-х днів за Актами прийому-передачі.

 

6. Відповідальність Сторін

6.1. При невиконанні зобов’язань за Договором винна Сторона відшкодовує іншій Стороні заподіяну шкоду відповідно до чинного законодавства.

6.2. У випадку прострочення платежів, за несплату, несвоєчасну або неповну сплату платежів, передбачених розділом 4 цього Договору, Користувач сплачує на користь Селищної ради пеню від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діятиме в період, за який нараховується пеня.

6.3. У випадку самовільного встановлення рекламних засобів, несвоєчасного демонтажу конструкції після закінчення терміну дії Дозволу або цього Договору Користувач сплачує Селищній раді штраф у розмірі 50 гривень за кожен день самовільного встановлення і відшкодовує вартість демонтажних робіт зазначених рекламоносіїв.

 

7. Форс – мажор

7.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань по Договору, якщо таке невиконання зумовлене обставинами непереборної сили, які не могла передбачити жодна зі Сторін. У разі виникнення таких обставин Сторона, для якої вони зумовили неможливість виконання зобов’язань за Договором, повідомляє іншу Сторону в п’ятиденний термін.

7.2. У випадку, коли обставини непереборної сили діятимуть більше двох місяців, кожна зі Сторін має право припинити дію Договору шляхом письмового повідомлення іншої Сторони.

7.3. Обставинами непереборної сили вважаються: війна чи воєнні дії, повстання, мобілізація, епідемії, пожежі, вибухи, дорожні та природні катастрофи, а також інші події, котрі визнані компетентними державними органами як обставини непереборної сили.

 

8. Термін дії Договору

8.1. Договір набирає чинність з моменту отримання Користувачем пріоритету чи Дозволу на розміщення зовнішньої реклами та діє до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи Дозволу.

8.2. Заява на пролонгацію Договору подається до Селищної ради за місяць до моменту закінчення терміну дії пріоритету чи Дозволу.

8.3. Заява на внесення змін або скасування Дозволу подається Користувачем у Селищну раду за місяць для внесення відповідних змін або скасування Дозволу.

8.4. Договір достроково припиняє дію:

8.4.1. За взаємною згодою Сторін.

8.4.2. Якщо рішенням виконавчого комітету Любашівської  селищної ради Користувачу відмовлено в наданні Дозволу на розміщення зовнішньої реклами, або Дозвіл анульовано рішенням виконавчого комітету Любашівської  селищної ради.

8.4.3. За рішенням суду.

8.4.4. У випадку невиконання Користувачем зобов’язань, передбачених цим Договором, - за ініціативою Селищної ради.

 

9. Прикінцеві положення

9.1. У разі виникнення між Сторонами суперечок щодо виконання умов цього Договору, всі питання вирішуються шляхом переговорів. При недосягненні порозуміння між Сторонами спір вирішується в судовому порядку.

9.2. Усі зміни, доповнення та додатки до цього Договору мають однакову юридичну силу, якщо вони підписані Сторонами або їхніми уповноваженими представниками, і являються невід’ємною частиною цього  Договору.

9.3. Після підписання Договору всі попередні погодження, переговори та листування як в усній, так і в письмовій формі, що стосуються його предмету, втрачають силу.

9.4. Цей Договір складений при повному розумінні Сторонами його умов та термінології українською мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної зі Сторін.

9.5. Сторони підтверджують достовірність інформації, наведеної в розділі 10 цього Договору, - кожна в частині власних адрес та реквізитів. У разі зміни адрес та/або реквізитів, передбачених у розділі 10 цього Договору, Сторони зобов'язуються протягом 10 (десяти) робочих днів письмово проінформувати один одного про зміни.

 

10. АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН

 

Перша сторона

Адреса: _________________________________ _________________________________________

Код ЄДРПОУ ____________________________

п/р _____________________________________

п/р (для ПДВ) ____________________________

_________________________________________

МФО _____________________

тел. ______________________

Друга сторона

Адреса юридична: __________________________

__________________________________________

Код ЄДРПОУ __________________________

п/р _______________________________________

п/р (для ПДВ) ______________________________

__________________________________________

МФО ______________________

Тел. _______________________

 

 

Підписи сторін:

 

 

 

_____________________ (_______________)

 

 

_____________________ ( _______________ )

                                                                                                                          Додаток  4

                                                                                           до Правил

 

 

ЖУРНАЛ

реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами

 

 

Реєстраційний номер заяви

Дата  подання

Для юридичної особи повне найменування, місце находження та ідентифікаційний код, для фізичної особи прізвище, ім'я та по батькові, паспортні дані, ідентифікаційний номер та місце проживання

Адреса  розміщення рекламного засобу, тип конструкції

Кількість сторінок у поданих документах

Підпис особи,на яку покладено реєстрацію документів

Підпис заявника

Дата прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, про продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову у його встановленні

Дата і номер видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами, строк дії, дата і  номер рішення про відмову у наданні  дозволу

Результати розгляду заяв а продовження строку дії або переоформлення

дозволу

Дата і номер рішення про скасування дозволу

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Любашівської селищної ради  «Про затвердження  Правил розміщення зовнішньої реклами на території Любашівської селищної територіальної громади».

 

      Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Любашівської селищної ради «Про затвердження  Правил розміщення зовнішньої реклами на території Любашівської селищної територіальної громади» підготовлено згідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308, Закону України «Про рекламу».

       Розробник: відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради.

 

Назва регуляторного акта: «Про затвердження  Правил розміщення зовнішньої реклами на території Любашівської селищної територіальної громади».

 

  1. та аналіз проблеми, яку передбачається розвязати шляхом  державного регулювання.

 

       Відповідно до частини першої ст. 16 Закону України «Про рекламу» розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами міських, селищних рад в порядку, встановленому цими органами на підставі Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів.

      Прийняття даного нормативно-правового акта дасть можливість спростити, удосконалити та зробити прозорим механізм отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, створить правове поле для подальшого розвитку рекламної сфери у громаді  та обґрунтованості отримання коштів за надання у користування місць розташування спеціальних конструкцій.

 

2. Цілі державного регулювання

        Цілями регулювання, що безпосередньо пов’язані з розв’язанням проблеми є:

      - створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у громаді;

      - створення сучасного правового простору, який буде відповідати потребам рекламного бізнесу та сприяти розвитку цього сектору ринку у громаді;   

      - забезпечення  раціонально – ефективного використання комунального фонду громади;

      - надання змоги суб’єктам господарювання більш динамічно розвивати свій бізнес, а територіальній громаді – більш ефективно використовувати територію громади;       

      - врегулювання питань, пов’язаних з:

 

а) організацію взаємодії між розповсюджувачами зовнішньої реклами, оператором  та виконавчим комітетом селищної ради;

 

б)  встановлення порядку та умов надання, внесення змін, погодження та скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами;

 

в)  встановлення  архітектурних, містобудівних та інших вимог щодо розміщення спеціальних конструкцій у громаді;

 

г)  створення системи контролю за дотриманням порядку розміщення зовнішньої реклами;

 

д)  визначення підстав та порядку визначення розмірів плати за надання у користування місць розташування спеціальних конструкцій, які перебувають у комунальній власності;

 

є) визначення порядку надання місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій, відповідно до розроблених схем.

 

3. Механізми та заходи, які пропонуються для розв’язання проблеми.

       

     Основні напрями реалізації удосконалення регулювання рекламних відносин у громаді спрямовані на досягнення мети, цілей і завдань запропонованого регулювання та представляють комплекс заходів, спрямованих на створення у громаді механізму отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

      Запропонований нормативно-правовий акт відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості та врахування громадської думки.

      Даний проект рішення підлягає оприлюдненню через офіційний веб-сайт Любашівської селищної ради.     

 

4. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

 

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта рівень можливостей досягнення вищезазначених цілей передбачених у цьому Аналізі є високим, оскільки суб’єкти господарювання зацікавлені у прозорості та відкритості процедури отримання дозволу на розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території громади.

 

Реалізація регуляторного акту не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат з місцевого бюджету.

 

Вплив зовнішніх факторів виключений, за винятком, випадку змін законодавства України у сфері регулювання цього питання.

 

5. Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акта.

 

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси селищної територіальної громади

Виконання вимог законодавчих актів.

Додаткові надходження  до бюджету

Процедура розробки регуляторного акта.

Контроль за виконанням рішення.

Для  суб’єктів господарювання

Отримання прозорого механізму отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

Сплата до місцевого бюджету плати за тимчасове користування  місцем для  розміщення об’єктів зовнішньої реклами.

 

6. Обгрунтування строку дії регуляторного акта.

Рішення є чинним до прийняття нового рішення.

 

7. Визначення показників результативності  регуляторного акта.

     Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта передбачається за наступними критеріями:

     - поінформованість жителів громади та розповсюджувачів зовнішньої реклами щодо основних положень регуляторного акта надасть можливість уникати непорозуміть та сприятиме розвитку рекламного бізнесу;

     - сума надходжень до місцевого бюджету від плати за тимчасове користування  місцем для  розміщення об’єктів зовнішньої реклами.

 

    8. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

 

        Відстеження результативності регуляторного акту буде відбуватись в порядку, передбаченому ст.10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

       Для проведення  відстеження результативності регуляторного акта будуть  використані статистичні дані.

      Строки проведення базового, повторного та періодичного відстеження результативності регуляторного акту пропонується встановити відповідно з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

      Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватись відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради.

 

    

       

 

Начальник відділу містобудуванн,

архітектури та житлово-комунального

господарства Любашівської селищної ради                                             Альона АВДУЛОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь