Любашівська громада
Одеська область, Подільський район

Про затвердження Порядку про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади

Дата: 07.08.2023 15:42
Кількість переглядів: 361

Любашівська селищна рада повідомляє про розробку  та винесення на публічне обговорення проєкту рішення  «Про затвердження Порядку про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади» та аналізу регуляторного впливу, який  підготовлено з метою виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності». 

    Розробником регуляторного акту є відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради.
      
     Пропозиції та зауваження до регуляторного акту будуть прийматися від громадян протягом місяця (крім вихідних та святкових днів) відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради за адресою: 66502, Одеська область, Любашівський район, вул. Софіївська, 97, тел. 2-25-41 та за електронною адресою: lubgkh@ukr.net.

 

Фото без опису

УКРАЇНА

ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ

ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОН

ЛЮБАШІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

 

XX____ сесія VIII скликання

 

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

 

 

_________________ 2023 року                                                                                   № ____

 

Про затвердження Порядку про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади

 

            Відповідно до пункту 44 частини 1 статті 26, статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», наказу Міністерства зовнішньоекономічних зв’язків і торгівлі України від 08.07.1996 № 369 «Про затвердження правил роботи дрібно-роздрібної торговельної мережі», Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», статті 21 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», з метою упорядкування розміщення тимчасових споруд, торговельних майданчиків та засобів пересувної мережі у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади, Любашівська селищна рада

 

ВИРIШИЛА:

 

  1. Затвердити Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади (додається).

 

  1. Вважати таким, що втратило чинність рішення Любашівської селищної ради від 17.02.2012 року № 931-VI «Про затвердження Положення про Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в смт Любашівка, с. Жовтневе та типового договору особистого строкового сервітуту».
  2. Дане рішення висвітлити в засобах масової інформації.
  3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Любашівської селищної ради з питань прав людини, законності, депутатської діяльності і етики та постійну комісію з питань житлово-комунального господарства та комунальної власності, промисловості, підприємництва, транспорту, зв’язку  та сфери послуг.

 

 

 

 

Селищний голова                                                                                        Геннадій ПАВЛОВ

 

 

Додаток  до рішення

                                                                                                              Любашівської селищної ради

                                                                                                       від________2023 року № ______

 

 

Порядок

розміщення тимчасових споруд для провадження

підприємницької діяльності у населених пунктах

Любашівської селищної територіальної громади

 

Цей порядок розроблено на виконання та з дотриманням вимог Земельного кодексу України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності» та визначає правові та організаційні засади реалізації регуляторного акту з метою врегулювання процедури розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, об’єктів сезонної торгівлі та пересувних ТС в тому числі під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади.

Відповідно до ч. 4 ст. 15 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» власник тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, розташованої на території об’єкта благоустрою державної та комунальної власності, зобов’язаний забезпечити належне утримання прилеглої до тимчасової споруди території або може брати пайову участь в утриманні цього об’єкта благоустрою на умовах договору, укладеного із підприємством або балансоутримувачем.

Замовник, який має намір встановити ТС після отримання рішення виконавчого комітету укладає договори про вивезення твердих побутових відходів з відповідним комунальним підприємством Любашівської селищної ради.

            Питання можливості розміщення тимчасових споруд виноситься на розгляд виконавчого комітету Любашівської селищної ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади (далі – Порядок) регулює відносини між органами місцевого самоврядування, комунальними підприємствами, установами, організаціями та суб'єктами господарювання, що виникають у процесі розміщення тимчасових споруд, торговельних (літніх) майданчиків та засобів пересувної мережі для здійснення підприємницької діяльності, розташованих без улаштування фундаментів у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади.

1.2. Цей Порядок не поширюється на розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на землях із особливим режимом використання.

1.3. Терміни та визначення:

тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту;

замовник - суб'єкт господарювання, який має намір розмістити ТС на підставі паспорта прив'язки ТС;

паспорт прив'язки ТС - комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС та благоустрій прилеглої території на топографо-геодезичній основі М 1:500, інженерне забезпечення, зовнішній архітектурний вигляд ТС та напрям підприємницької діяльності;

пересувна ТС - споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності;

схема розміщення ТС - графічні матеріали, виконані на топографо-геодезичній основі М 1:500 суб’єктом господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, які відображають розміщення ТС із прив’язкою до місцевості (будівлі, споруди, інженерні мережі тощо), планувальними обмеженнями та зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення прилеглої території (розташування квітників, під’їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами тощо);

стаціонарна ТС - споруда,  яка  має  закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв.м;

1.4. Холодильне та інше обладнання, що розміщується поряд з ТС, необхідне для забезпечення санітарних заходів чи дотримання вимог санітарних норм, має бути передбачено схемою розміщення ТС, при цьому загальна площа, що займає таке обладнання, не може перевищувати 25 % площі цієї ТС.

1.5. Розміщення ТС у межах ринків, інших торговельних об’єктів визначається планувальною документацією їх території або проектною документацією їх споруд.

1.6. При розміщенні ТС ураховуються всі наявні планувальні обмеження, передбачені будівельними нормами.

1.7 Розміщення пересувних ТС під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів та розміщення об’єктів сезонної (виїзної) торгівлі здійснюється у відповідності до розділу 3 цього порядку.

 

2. Порядок отримання паспорта прив'язки ТС

 

2.1. Підставою для розміщення ТС на території населених пунктів Любашівської селищної територіальної громади є паспорт прив'язки ТС (додаток 1).

2.2. Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради із відповідною заявою у довільній формі щодо попереднього місця розташування ТС, до якої додаються:

графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 креслення контурів ТС з прив’язкою до місцевості;

реквізити замовника (найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС/контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності.

2.3. Для визначення відповідності намірів щодо місця розташування ТС містобудівній документації, будівельним нормам відповідний комплект документів розглядається відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради  та направляє на погодження виконавчому комітету  Любашівської селищної ради.

2.4.  Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради протягом 10 робочих днів з дня отримання заяви та пакету документів, повідомляє замовника про відповідність намірів щодо місця розташування ТС містобудівній документації, будівельним нормам або аргументовану відмову щодо реалізації намірів розміщення ТС.

2.5. Після отримання рішення, для оформлення паспорта прив’язки ТС замовник звертається до містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив’язки ТС, до якої додає:

схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній підоснові М 1:500;

ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;

технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж;

Зазначені документи замовником отримуються самостійно.

2.6. Паспорт прив'язки ТС надається відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.

2.7. Час, витрачений на підготовку та подачу до відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради схеми розміщення ТС, ескізів фасадів ТС та отримання технічних умов щодо інженерного забезпечення (за наявності), не входить в строк підготовки паспорта прив'язки ТС.

            2.8. Для підготовки паспорта прив'язки ТС містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки не надаються.

            2.9. Паспорт прив'язки ТС оформлюється відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку.

            2.10. Паспорт прив’язки ТС включає:

            титульний аркуш із зазначенням реквізитів замовника (найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС/контактна інформація) та напряму підприємницької діяльності;

            схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500;

            ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), ескізи зовнішнього вигляду ТС в довільній формі (для пересувної ТС);

            технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС, отримані замовником у балансоутримувача відповідних мереж.

2.11. Паспорт прив'язки ТС підписується начальником  відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради або у разі його відсутності особою, яка виконує його обов’язки.

            2.12. При оформлені паспорта прив'язки ТС забороняється вимагати від замовника додаткові документи та отримання ним погоджень, непередбачених законом та цим Порядком.

            2.13. Паспорт прив'язки ТС не надається за умов:

            подання неповного пакета документів, визначених пунктом 2.5 цього Порядку;

            подання недостовірних відомостей, зазначених у пункті 2.5 цього Порядку.

            Ненадання паспорта прив'язки ТС з інших підстав не допускається.

            2.14. Паспорт прив'язки ТС видається на безоплатній основі.

            2.15 Паспорт прив'язки ТС підлягає реєстрації в журналі реєстрації паспортів прив'язки або електронному журналі органом, який його видав, з подальшим внесенням інформації про ТС до містобудівного кадастру.

            2.16. Строк дії паспорта прив’язки ТС визначається відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради з урахуванням строків реалізації положень містобудівної документації на місцевому рівні, але не може перевищувати 5 років.

2.17. Продовження строку дії паспорта прив'язки ТС здійснюється за заявою замовника, шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки у паспорті прив'язки ТС відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради.

2.18. У разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи суб'єкта господарювання, паспорт прив'язки ТС може переоформлюватись на строк дії цього паспорта прив'язки ТС або на новий строк.

            2.19. Встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта прив'язки ТС.

            2.20. Відхилення від паспорта прив'язки ТС не допускається.

            2.21. Відновлення благоустрою замовником є обов'язковим.

            2.22. Після розміщення ТС замовник подає до відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради письмову заяву за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив'язки ТС.

            2.23. Паспорт прив'язки ТС виготовляється у двох примірниках. Один примірник зберігається у замовника ТС, другий – у відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради.

            2.24. Дія паспорта прив'язки ТС призупиняється за таких умов:

            необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - з обов'язковим попередженням власника ТС за 1 місяць та наданням тимчасового місця для розміщення такої ТС;

            необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС, - без попередження.

            2.25. Дія паспорта прив'язки ТС анулюється за таких умов:

            недотримання вимог паспорта прив'язки ТС при її встановленні;

            не встановлення ТС протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив'язки ТС;

            надання недостовірних відомостей у документах, зазначених у 2.5. цього Порядку, під час підготовки паспорта прив'язки ТС;

            2.26. У разі проведення балансоутримувачем планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт на інженерних мережах власнику ТС надається тимчасове місце для розміщення ТС з перенесенням ТС (у тому числі з перенесенням на попереднє місце) за рахунок балансоутримувача цих мереж у місячний строк (при аварійних роботах - тижневий строк) з дати прийняття рішення (розпорядження, наказу) виконавчим органом відповідної ради або районної державної адміністрації про призупинення дії паспорта прив'язки ТС.

На період до надання замовнику тимчасового місця розташування ТС така ТС розташовується в межах місця проведення ремонтних робіт.

            2.27. Підставами для відновлення дії паспорта прив'язки ТС є завершення планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт.

            2.28. У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки ТС, самовільного встановлення ТС така ТС підлягає демонтажу.

            2.29. Розміщення ТС самовільно забороняється.

            2.30. Власники (користувачі) ТС зобов'язані підтримувати належний експлуатаційний стан ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС.

            2.31. У разі коли власник (користувач) має намір змінити її естетичний вигляд, він звертається до управління містобудування та архітектури Любашівської селищної ради з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив'язки ТС у частині ескізів фасадів. Управління містобудування та архітектури розглядає нові ескізи фасадів ТС впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень начальник (виконуючий обов’язки начальника) відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради візує нові ескізи фасадів ТС.

            2.32. Режим роботи ТС встановлюється суб'єктом господарювання відповідно до законодавства.

    2.33. Документація щодо встановлення ТС, видана до набрання чинності цим Порядком, дійсна до закінчення її терміну дії.

 

3. Порядок розміщення пересувних ТС під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів та розміщення об’єктів сезонної (виїзної) торгівлі

 

3.1. Розміщення пересувних ТС та об’єктів сезонної (виїзної) торгівлі здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Любашівської селищної ради.

3.2. Для отримання дозволу на розміщення пересувних ТС та об’єктів сезонної (виїзної) торгівлі суб’єкт підприємницької діяльності подає заяву до виконавчого комітету Любашівської селищної ради в довільній формі із зазначенням виду діяльності, яку планується здійснювати.

3.3. До заяви додаються:

Для суб’єктів господарювання:

      - копія витягу з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;

      - викопіювання з опорного плану міста з бажаним місцем розміщення ТС або об’єкта сезонної (виїзної) торгівлі (отриманого замовником  у відділі містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради);

      - погодження з Батальйоном патрульної поліції в м. Бориспіль УПП у Київський області (за потребою).

3.4. Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради на підставі поданої заяви готує проект рішення щодо розміщення пересувних ТС та об’єктів сезонної (виїзної) торгівлі із зазначенням строку, режиму роботи, та подає його на розгляд на засідання виконавчого комітету Любашівської селищної ради.

            3.5 Строк розміщення пересувних ТС та об’єктів сезонної (виїзної) торгівлі не може перевищувати 6 місяців.

            3.6. Розміщення споруд на час проведення ярмаркових, загальноміських святкових, гастрольних заходів, масових урочистих, або державних заходів здійснюється згідно з відповідним рішенням виконавчого комітету Любашівської селищної ради, яким обов'язково передбачаються місця розміщення споруд та умови проведення заходів, що запобігатимуть пошкодженню об'єктів благоустрою, укладання угод на вивезення відходів, забезпечення контролю за організацією постійного прибирання закріплених і прилеглих територій, своєчасного вивезення вмісту контейнерів та урн для сміття, належного утримання туалетів і біотуалетів.

            3.7. Строк проведення заходів, передбачених п. 3.6, не може перевищувати 30 днів.

            3.8 ТС сезонної торгівлі повинні розміщуватись до будинків та інших споруд на відстані, яку слід приймати залежно від ступеня їх вогнестійкості, але не менше 10 м. Допускається розташовувати вказані споруди біля зовнішніх стін будинків та інших споруд, якщо такі стіни не мають отворів (прорізів) і відповідають вимогам будівельних норм до протипожежних стін та за умови забезпечення проїзду для пожежних машин згідно з вимогами нормативних документів.

 

4. Контроль та демонтаж

 

            4.1. До ТС, що розміщуються протиправно відносяться самовільно встановлені та ТС:

- розміщенні з порушенням цього Порядку;

- розміщені без отримання паспорту прив’язки;

- що продовжують розміщуватись після закінчення терміну дії паспорту прив’язки;

- що розміщуються з відхиленням від параметрів, визначених паспортом прив’язки;

- що продовжують розміщуватись після закінчення терміну дії  документів, виданих до затвердження цього порядку.

4.2. Факт порушення фіксується в акті обстеження, який складається спеціалістами відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради

4.3. Порушнику також видається попередження (припис) з вимогою демонтажу самовільно встановленої тимчасової споруди у письмовій формі, який надсилається йому поштою або вручається особисто. У приписі встановлюється п’ятиденний термін для усунення порушень.

            4.4 У разі невиконання припису у визначений термін без поважних причин демонтаж ТС здійснюється комунальною установою «Зеленбуд» Любашівської селищної ради.

 

 

5. Вимоги до зовнішнього вигляду ТС та благоустрою прилеглих територій.

 

5.1. Зовнішній вигляд ТС повинен відповідати ескізам фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), що містяться у паспорті прив’язки та які виготовляє суб'єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат.

5.2. ТС для здійснення підприємницької діяльності повинні мати вивіску, що визначає профіль підприємства – інформаційну табличку з вказівкою зареєстрованої назви, форми власності і режиму роботи підприємства.

5.3. Власники (користувачі) ТС зобов'язані забезпечити постійний догляд за зовнішнім виглядом своїх об’єктів: тримати в чистоті і порядку, своєчасно відновлювати та усувати пошкодження в скляних вивісках, конструктивних елементах фасадів. В разі порушення вимог вказаних п.4.3 працівниками відділу контролю за благоустроєм видається попередження (припис) з вимогою усунення порушень протягом 5 днів.

5.4. Власники (користувачі) ТС зобов’язані проводити (при необхідності, але не менше двох разів на рік) відновлення зовнішнього вигляду ТС, згідно з паспортом прив’язки.

5.5. Власники (користувачі) ТС зобов'язані:

підтримувати належний експлуатаційний стан ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС;

укласти угоду на вивезення відходів, забезпечити контроль за організацією постійного прибирання закріплених і прилеглих територій, своєчасного вивезення вмісту урн для сміття, належного утримання туалетів і біотуалетів (в разі наявності).

5.6. Забороняється складування тари, матеріалів, різних конструкцій і відходів на дахах ТС і прилеглих територіях.

5.7. Благоустрій виконується як обов'язковий супутній захід при розміщенні ТС, відповідно до паспорту прив’язки ТС.

5.8. Біля кожної ТС повинно бути зовнішнє штучне освітлення, а також впритул до неї покриття вдосконаленого типу (тротуарна плитка):

по всій довжині головного фасаду (незалежно від конструкції споруди) 2 м (у разі технічної можливості);

з боку вітрини і службового входу – 1 м;

з боку входу для покупців – 2 м.

5.9. У разі розміщення ТС на відстані від тротуару та за відсутності зручного підходу, до неї з тротуару власником ТС повинна бути побудована пішохідна доріжка завширшки 1,5 м.

5.10. У разі відсутності під'їзду автотранспорту, до ТС повинен бути передбачений зручний під'їзд автотранспорту для розвантаження або навантаження товарів, що не створює перешкод для проходу пішоходів, посадки та висадки пасажирів  міського транспорту.

5.11. Біля ТС повинна бути встановлена урна для збирання твердих побутових відходів, а також забезпечуватися прибирання прилеглої території на відстань до бордюрного каменю, який обмежує проїжджу частину вулиці, та 20 м по інших сторонах периметру.

5.12. Власники (користувачі) ТС зобов'язані забезпечити догляд за газонами і зеленими насадженнями, якщо такі входять в закріплену за ними територію.

5.13. Забороняється розміщувати ТС:

біля фасадів адміністративних і культових будівель;

безпосередньо біля пам'ятників, фонтанів, клумб, оглядових і панорамних майданчиків;

ближче ніж за 15 метрів до перехресть вулиць;

на мостах, шляхопроводах, інших штучних спорудах (крім випадків, коли розміщення цих споруд передбачене проектом будівництва або реконструкції, погодженим та затвердженим в установленому порядку)

в місцях де вони перешкоджають руху пішоходів та створюють дискомфорт для населення;

розміщувати групами більше 20 одиниць в одній групі двосмугового торговельного ряду і 10 одиниць у групі односмугового ряду. Площа території, на якій вони розміщуються без протипожежних розривів, приймається згідно з НАПБ Б.01.005. Відстань між групами ТС і від них до інших будинків та споруд необхідно приймати не менше 15 м.

5.14. Місця розміщення тимчасових споруд на території ринку визначаються на основі затвердженої проектної документації щодо ринку.

 

6. Перехідні положення

 

6.1. Відповідна документація щодо встановлення ТС, видана до набрання чинності цим Порядком, дійсна до закінчення терміну її дії.

6.2. При затвердженні даного положення, суб’єкти господарювання зобов’язані протягом трьох місяців з дня набуття чинності цього рішення оформити необхідну документацію, передбачену даним Порядком.

 

_________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           Додаток 1

                                      до Порядку

(пункт 2.9.)


 

 

 

 
ПАСПОРТ ПРИВ’ЯЗКИ ТС



___________________________________________________________________ 

(назва ТС із зазначенням напряму підприємницької діяльності) 



Замовник ________________________________________________________ 

(найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС / контактна інформація) 

____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Примірник № * ______________ 

Реєстраційний №N _____________ 

Паспорт прив'язки ТС виданий _______________________________________ 

 (керівник (заступник керівника) органу з питань містобудування та архітектури селищної ради) 



 Паспорт прив'язки ТС дійсний до "__" _____ 20___ року 

_________________     _______________        ____________________ 

             (посада)                               (підпис)                               (Власне ім’я, прізвище)

 М. П. (за наявності)


 
Дата видачі  ____  ____________ 20____ року 



Паспорт прив'язки продовжено до "__" _____ 20___ року 



 _________________     _______________        ____________________ 

             (посада)                               (підпис)                               ((Власне ім’я, прізвище) 



 М. П. (за наявності)


 
 * Паспорт прив’язки ТС складається у двох примірниках. Перший примірник надається замовнику, другий - зберігається в органі містобудування та архітектури, який видав паспорт прив’язки ТС.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
ЕСКІЗИ ФАСАДІВ ТС 

 
СХЕМА РОЗМІЩЕННЯ ТС 



М 1 : 500

Місце креслення

 

Експлікація:

місце розташування ТС;

червоні лінії;

лінії регулювання забудови;

місця підключення до інженерних мереж.

Умовні позначення:

________________________________________________________________________________

____________                                   _________________________________________________

(підпис)                                            (Власне ім’я та ПРІЗВИЩЕ керівника (заступника) підприємства,

                                                                     установи, організації, розробника)

М. П. (за наявності)

Дата складання ____ ____________ 20____ року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

                                        до Порядку

(пункт 2.22.)

 

 

ЗАЯВА

 

Заявник (суб'єкт господарювання) _________________________________

Цією заявою повідомляю, що вимоги паспорта прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності, виданого  ______________ від _____ № _____, виконані у повному обсязі.

 ____________________________________________________________________ (П.І.Б. керівника підприємства, установи, організації або П.І.Б. фізичної особи - підприємця, підпис, дата, печатка (за наявності)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

                                        до Порядку

Договір

на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної

власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької

діяльності

______________________                                                                    « »__________ 202___р.

Любашівська селищна рада, що в подальшому іменується «Виконавець» в особі

___________________________________________________________, який діє на підставі

Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з одного боку, та

____________________________________________________, що в подальшому іменується

«Замовник», який діє на підставі _________________________________, з іншого боку, які

разом іменуються «Сторони», а кожна окремо — «Сторона», уклали цей Договір про таке:

1. Предмет Договору

1.1. За цим Договором Виконавець надає Замовнику право тимчасового користування

окремими елементами благоустрою комунальної власності (далі - елемент) з метою

задоволення соціально-економічних потреб шляхом розміщення тимчасових споруд для

провадження підприємницької діяльності.

1. Характеристика елементу

2.1. Вид елементу:

____________________________________________________________________________

2.2. Місцезнаходження елементу

____________________________________________________________________________

2.3. Площа/розміри елементу _________________________________________кв. м.

3. Характеристика об'єкта

3.1. Вид об'єкта

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

(назва, функціональне призначення, вид, тип об'єкта, товарна спеціалізація)

3.2. Площа об'єкта по зовнішньому контуру ____________________________кв. м.

3.3. Наявність вітрин, холодильного та іншого технологічного обладнання та їх опис і

площа (по зовнішньому контуру):

а) _____________________________________________ площею ___________ кв. м;

б) _____________________________________________ площею ___________ кв. м.

4. Плата та порядок розрахунків за Договором

4.1. Загальний розмір плати за експлуатацію (управління) елемента становить

__________________________________ грн на місяць (далі - плата).

4.2. Плата перераховується Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця в

безготівковій формі авансовим платежем до 25 числа поточного місяця, що передує місяцю,

за який здійснюється оплата.

4.3. Внесення плати здійснюється протягом трьох банківських днів з дня передачі

елемента благоустрою.

4.4. У випадку пролонгації терміну дії Договору розмір плати визначається шляхом

коригування розміру розрахункової ставки на рівень інфляції.

4.5. У випадку дострокового розірвання договору сплачена плата не повертається.

4.6. У разі зміни методики розрахунку плати Замовник зобов’язаний не пізніше 14-днів з

дати прийняття відповідного документа підписати запропоновані Виконавцем зміни до цього

договору. Відсутність відповіді або не підписання змін Замовником не звільняє його від

внесення плати згідно з новим розрахунком плати, здійсненим Виконавцем з моменту

прийняття відповідного документа.

5. Права та обов'язки Сторін

5.1. Виконавець зобов'язаний:

5.1.1. Надати елемент Замовнику для розміщення об'єкта.

5.1.2. За наявності інформації про незадовільний стан елементу, переданого за цим

Договором, проінформувати Замовника про виявлені недоліки.

5.2. Виконавець має право:

5.2.1. Проводити перевірки використання Замовником елемента відповідно до умов

Договору.

5.2.2. Видавати приписи про усунення порушень умов договору.

5.2.3. Здійснювати демонтаж об'єкта у випадку, передбаченому п. 9.2 цього Договору

5.2.4. Здійснювати контроль за санітарним станом і зовнішнім виглядом елемента та

об'єкта, розміщеного на ньому.

5.3. Замовник зобов'язаний:

5.3.1. Використовувати елемент відповідно до умов Договору.

5.3.2. Здійснювати управління та експлуатувати елемент відповідно до умов Договору.

5.3.3. Своєчасно і в повному обсязі сплачувати плату за Договором.

5.3.4. Встановити поруч з об'єктом урну(и) для сміття.

5.3.5. Встановити відкритий літний майданчик з дотриманням вимог до відкритих літніх

майданчиків, викладених у додатку 2 до Договору (якщо об'єктом договору є відкритий літний

майданчик).

5.3.6. Не порушувати правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства.

5.3.7. Підтримувати належний експлуатаційний стан об'єкта та відповідного

технологічного обладнання, що використовується разом з об'єктом.

5.3.8. Дотримуватися під час експлуатації об'єкта вимог щодо забезпечення його

технологічної безпеки функціонування.

5.3.9. Утримувати та експлуатувати елемент згідно з вимогами правил і норм пожежної

безпеки, забезпечити виконання норм і правил техніки безпеки, містобудівних, санітарних,

будівельних норм, державних стандартів та інших вимог, підтримувати об'єкт в належному

стані, вести всі витрати щодо його експлуатації.

5.3.10. Виконувати приписи Виконавця, виконавчих органів сільської ради та

контролюючих органів про необхідність усунення порушень та/або недоліків зовнішнього

вигляду чи санітарно-технічного, експлуатаційного стану об'єкта або прилеглої території.

5.3.11. Встановити об'єкт без пошкодження елементів благоустрою комунальної

власності та озеленення із забезпеченням безпеки населення при під'єднанні конструкції до

електричної мережі.

5.3.12. У тижневий термін рекомендованим листом з повідомленням про вручення

повідомити Виконавця про зміну адреси для листування, зміну банківського рахунку, зміну

назви, припинення діяльності суб'єкта підприємницької діяльності.

5.3.13. Протягом 10 календарних днів після припинення дії Договору з будь-яких підстав,

демонтувати об'єкт, звільнити та передати Виконавцю елемент благоустрою з приведенням

його у придатний до використання стан.

5.4. Замовник має право:

5.4.1. Самостійно визначати способи використання елемента та об'єкта з урахуванням

положень цього Договору.

5.4.2. При належному виконанні умов Договору — на продовження Договору на новий

строк.

6. Внесення змін до Договору

6.1. Умови Договору зберігають силу протягом всього строку дії цього Договору.

6.2. Зміни та доповнення, що вносяться до цього Договору, розглядаються Сторонами в

тижневий термін з дня отримання відповідного письмового звернення від однієї Сторони до

іншої. Всі зміни та доповнення до Договору за погодженням Сторін оформлюються

письмовими угодами.

6.3. Внесення змін до цього Договору в односторонньому порядку не допускається.

6.4. На вимогу однієї із Сторін зміни та доповнення до Договору можуть бути внесені за

рішенням суду.

7. Припинення дії договору

7.1. Дія Договору припиняється у разі:

7.1.1. Закінчення строку, на який його було укладено.

7.1.2. Дострокового розірвання Договору за взаємною згодою Сторін, не пізніше як у

місячний строк із дня досягнення домовленості Сторін про його розірвання.

7.1.3. Вступу в законну силу відповідного рішення суду про дострокове розірвання

Договору на вимогу однієї зі Сторін.

7.1.4. Ліквідації юридичної особи, припинення діяльності фізичної особи підприємця -

Замовника.

7.2. Виконавець має право відмовитися від Договору в односторонньому порядку та

вимагати повернення елементу, якщо:

7.2.1. Замовник не вносить плату, визначену згідно з розділом 4 цього Договору, протягом

п’яти робочих днів після 25 числа поточного місяця, що передує місяцю, за який здійснюється

плата.

7.2.2. Встановлений Замовником об'єкт не відповідає розділу 3 Договору.

7.2.3. Замовник не підтримує в належному експлуатаційному стані об'єкт та відповідне

технологічне обладнання, що використовується разом з об'єктом.

7.2.4. Виявлено недостовірну інформацію, наведену в документах, поданих для укладення

Договору.

7.2.5. Розміщення тимчасових об’єктів підприємницької та іншої діяльності не відповідає

вимогам до торгових майданчиків, засобів пересувної мережі та тимчасових споруд для

провадження підприємницької діяльності, встановлених Порядками з питань розміщення

тимчасових об’єктів підприємницької та іншої діяльності, затвердженими рішенням сесії або

виконавчого комітету міської ради.

7.2.6. В інших випадках, передбачених законами та нормативно-правовими актами.

7.2.7. У разі виникнення потреби для реконструкції, ремонту чи будівництва на місці

розташування елементу Договір підлягає розірванню в односторонньому порядку.

7.2.8. Якщо елемент вибув з комунальної власності або земельна ділянка, на якій

знаходиться елемент, надана в оренду або постійне користування, цей договір підлягає

розірванню Виконавцем в односторонньому порядку.

7.2.9. Дія Договору припиняється з підстав, встановлених Порядками з питань

розміщення тимчасових об’єктів підприємницької та іншої діяльності, затвердженими

рішенням сесії або виконавчого комітету міської ради, з підстав встановлених чинним

законодавством України та/або Договором

7.3. Виконавець повідомляє замовника про намір в односторонньому порядку

відмовитися від договору за 14 календарних днів до прийняття такого рішення. Повідомлення

може здійснюватися направленням поштою листа з повідомленням.

7.4. Письмове повідомлення Виконавця про припинення (розірвання) Договору чи

відмову від Договору вважається одержаним Замовником, якщо:

- це повідомлення вручено повноважному представнику Замовника, який одночасно з

одержанням повідомлення розписується на другому примірнику повідомлення, що

залишається у Виконавця. При цьому повноваження представника повинні бути підтверджені

довіреністю чи витягом з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осібпідприємців;

- це повідомлення надіслано на адресу Замовника Виконавцем поштою рекомендованим

листом із повідомленням про вручення поштового відправлення адресату. Таке повідомлення

надсилається за адресою місцезнаходження Замовника, вказаною в Договорі, або за адресою,

за якою здійснено реєстрацію Замовника - юридичної чи фізичної особи - підприємця.

7.5. Договір вважається розірваним з дня одержання Замовником письмового

повідомлення Виконавця про припинення Договору в односторонньому порядку.

7.6. Днем припинення Договору є:

- день закінчення терміну дії Договору, якщо Сторонами не вирішено питання щодо

продовження терміну дії Договору на новий строк;

- день укладення письмової угоди про припинення дії цього Договору або інша дата,

зазначена у цій угоді, у випадку припинення дії Договору за взаємною згодою Сторін;

- день одержання Замовником письмового повідомлення Виконавця про відмову від

Договору у порядку, встановленому п. 7.3 Договору;

- день набрання рішенням суду законної сили — у випадку розірвання Договору за

рішенням суду, визнання його недійсним, неукладеним, застосування наслідків нікчемної

угоди.

8. Строк дії Договору

8.1. Цей Договір вступає в дію з дня його підписання Сторонами та діє відповідно строку

дії дозволу на розміщення тимчасової споруди до «_______» ________________________202_____ р.

8.2. Право експлуатації (управління) елементу виникає у Замовника після укладення

Договору.

9. Порядок повернення об'єкта

9.1. Після припинення дії Договору Замовник у 10-денний термін звільняє елемент від

об'єкта та приводить його у стан, не гірший порівняно з тим, що існував до укладення цього

Договору.

9.2. У випадку невиконання замовником п. 9.1 Договору щодо добровільного демонтажу

об'єкта та звільнення елементу такий об'єкт може бути демонтовано Виконавцем самостійно

або із залученням третіх осіб. У такому разі демонтований об'єкт повертається Замовнику

після компенсації витрат, пов'язаних із демонтажем, транспортуванням та зберіганням об'єкта.

10. Відповідальність сторін

10.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань згідно з цим Договором

Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим

Договором.

10.2. Сторона, яка порушила зобов'язання, звільняється від відповідальності, якщо вона

доведе, що це порушення сталося не з її вини.

10.3. За порушення строків внесення плати Замовник зобов'язаний сплатити пеню у

розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який

сплачується пеня, розрахованої за кожний день прострочення платежу від суми

заборгованості, що склалася з моменту виникнення заборгованості, включаючи день сплати

заборгованості.

10.4. Замовник зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу

інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми.

10.5. При погашенні суми заборгованості кошти, що сплачує замовник, у першу чергу

зараховуються у рахунок погашення пені, у наступну чергу — на погашення заборгованості з

плати за Договором.

10.6. Виконавець у випадку погіршення властивостей елементу, пов'язаних зі зміною його

стану, має право на відшкодування збитків у розмірі, визначеному Сторонами. Якщо

Сторонами не досягнуто згоди про розмір відшкодування збитків, спір розв'язується у

судовому порядку. Збитками вважаються витрати, які здійснив або повинен здійснити

Виконавець для відновлення елементу.

10.7. У випадку невиконання Замовником обов'язку щодо звільнення елементу згідно з

вимогами п. 9.1 Договору він сплачує Виконавцю неустойку в розмірі подвійної плати за

кожний день фактичного управління та експлуатації з моменту припинення Договору,

нарахованої згідно з умовами Договору. Нарахування неустойки проводиться за весь період

безпідставної експлуатації Замовником елементу.

11. Прикінцеві положення

11.1. Усі спори, пов'язані з виконанням Договору вирішуються Сторонами шляхом

переговорів. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується у судовому

порядку згідно з чинним законодавством України.

11.2. За всіма питаннями, не врегульованими Договором, Сторони керуються чинним

законодавством України.

11.3. Додаткові угоди та додатки до Договору є його невід'ємними частинами і мають

юридичну силу, якщо вони укладені у тій самій формі, що й Договір.

11.4. Замовник несе повну відповідальність за правильність вказаних у Договорі

реквізитів та зобов'язується повідомляти в письмовій формі Замовника про зміну поштових,

розрахунково-платіжних та інших реквізитів у тижневий строк, а у разі неповідомлення несе

ризик настання пов'язаних із цим несприятливих наслідків.

11.5. Договір складений українською мовою при повному розумінні Сторонами його умов

та термінології.

11.6. Договір складено у двох примірниках для кожної зі Сторін, які мають однакову

юридичну силу.

 

12. Юридичні адреси та банківські реквізити сторін

Виконавець                                                        Замовник

Назва: _______________________________ Назва: _______________________________

Адреса: ______________________________ Адреса: ______________________________

Р/р __________________________________ Р/р __________________________________

МФО ________________________________ МФО ________________________________

Код ЄДРЮФОП _______________________ Код ЄДРЮФОП _______________________

№ свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ   № свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ

(за наявності) _________________________  (за наявності) _________________________

Система оподаткування ________________   Система оподаткування ________________

_____________________________________ _____________________________________ 

Телефон: _____________________________ Телефон: _____________________________

Підпис: ______________________________ Підпис: ______________________________

М.П.                                                                   М.П.

 

 

 

 

 

Аналіз    регуляторного впливу

 

проекту регуляторного акту - рішення Любашівської селищної ради  «Про затвердження Порядку про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади»

 

 

      Цей аналіз регуляторного впливу (далі – Аналіз) розроблений відповідно до вимог встановлених Земельним кодексом України, законами України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 12.06.2020 №718-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Львівської області», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», разом зі змінами, які внесені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 23 листопада 2020 року №284 «ЗМІНИ до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності» та з метою врегулювання діяльності у сфері розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

 

         1. Аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання.

 

Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 21.10.11 № 244 затверджено «Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», разом зі змінами, які внесені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 23 листопада 2020 року №284 «ЗМІНИ до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».

З огляду на вищевикладене, вирішення окресленої проблеми неможливе за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів, та потребує негайного правового врегулювання органами місцевого самоврядування з метою реалізації прав підприємців на ведення господарської діяльності.

Для вирішення даної проблеми існує необхідність прийняття рішення  Любашівської селищної ради  «Про затвердження Порядку про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади».

          До кола суб'єктів, на яких проблема справляє негативний вплив, належать:

  • суб’єкти підприємницької діяльності;
  • органи місцевого самоврядування;

          Діяльність, яка пов’язана з удосконаленням процедури розміщення та функціонування  тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для провадження підприємницької діяльності на території  Любашівської селищної територіальної громади шляхом встановлення єдиних вимог та правил, покликана врегулювати наступні питання:

 

  1. Необхідність врегулювання порядку та процедури розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально – культурного чи іншого призначення  для провадження підприємницької діяльності на території  Любашівської селищної територіальної громади у зв’язку з недостатнім регламентуванням цього питання на законодавчому рівні. 
  2. Недостатня інформованість підприємств, організацій, установ, фізичних осіб щодо процедури розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення  для провадження підприємницької діяльності на території  Любашівської селищної територіальної громади.

 

Вищезгадані проблеми стосуються наступних груп:

 

  • Орган місцевого самоврядування та      суб’єкти господарювання.

 

Причинами виникнення  зазначених проблем є:

 

1.Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності».

2. Закон України «Благоустрій населених пунктів».

3.Внесення змін до Земельного кодексу України.

4.Внесення змін Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 23 листопада 2020 року №284 «ЗМІНИ до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».

5. Недостатнє регулювання  відносин у сфері ринку землі чинними нормативно-правовими актами.

 

2. Мета та цілі правового регулювання: 

 

      - усунення адміністративних бар’єрів під час здійснення підприємницької діяльності;

      - вдосконалення системи ефективного використання  земельних ресурсів територіальної громади з врахуванням перспектив розвитку Любашівської селищної територіальної громади;

      - впорядкування роботи по розміщенню та облаштуванню  некапітальної забудови на території Любашівської селищної територіальної громади;

      -   задоволення інтересів територіальної громади з питань благоустрою;

      - забезпечення населення пунктами торгівельного, побутового, соціально-культурного призначення наближених до місця проживання;

      - збільшення надходжень у місцевий бюджет від суб’єктів підприємницької діяльності;

     -    стимулювання розвитку підприємництва;

  • врегулювання процедури розміщення і функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Любашівської селищної територіальній громаді;
  • задоволення інтересів  територіальної громади за допомогою більш ефективного землекористування.

 

     Для  досягнення цілей необхідна реалізація таких першочергових завдань:

 

  • вдосконалення місцевих нормативних актів з регулювання земельних відносин;
  • забезпечення суб’єктів господарювання  інформацією, щодо правил розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

 

3.Альтернативи:

 

Визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів, оскільки залишає прогалини в правовому регулюванні порядку розміщення тимчасових споруд.

 

Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:

- прийняття селищною радою рішення «Про затвердження Порядку про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади».

 

Альтернативою прийняття рішення- досягнути мети можливо в коротший строк, з меншими витратами, з врахуванням особливостей роботи селищної ради та ситуації, яка склалася. Прийняття такого регуляторного акта дасть можливість врегулювати порядок реалізації права суб’єктів господарювання на розміщення тимчасових споруд на території Любашівської селищної територіальної громади з метою здійснення підприємницької діяльності, не забороненої законом.

Дане альтернативне рішення  забезпечить неухильне виконання норм Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» і буде запобігати зловживанням та корупційним діям в сфері адміністративних відносин між регуляторними органами або іншими органами державної влади та суб'єктами господарювання.

Впровадження та виконання вимог запропонованого проекту регуляторного акта відповідає тим ресурсам, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, а також ресурсам суб’єктів господарювання, на яких розповсюджується дія запропонованого проекту регуляторного акта (сплата податків, зборів та інших обов’язкових платежів).

          1. Не приймати новий  нормативно - правовий акт, а  правила розміщення і функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності Любашівської селищної територіальної громади здійснювати на основі наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.19.2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».

          Дана альтернатива є неприйнятною у зв’язку із тим, що наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.19.2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності» не передбачає  внесених змін.

          2. Прийняття  запропонованого  регуляторного акту рішення  Любашівської селищної ради «Про затвердження Порядку про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у населених пунктах Любашівської селищної територіальної громади».

          Вказана альтернатива є найбільш оптимальною і прийнятною. Переваги обраного способу досягнення цілей в тому, що регуляторний акт враховує та вдосконалює процедуру наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.19.2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької», та Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 23 листопада 2020 року №284 «ЗМІНИ до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності» і має чітко  вказаний механізм розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Любашівської селищної територіальної громади.

 

         Регуляторний акт дасть можливість розв’язання вищевказаних проблем та одночасного вирішення питання благоустрою Любашівської селищної територіальної громади.

 

4.Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання проблеми:

 

Основним принципом запропонованого рішення є дотримання прав та законних інтересів суб’єктів господарювання, забезпечення найбільш ефективних умов для реалізації ними своїх прав, надання додаткових можливостей для розвитку підприємницької діяльності у Любашівської селищної територіальній громаді.

З метою реалізації поставленої мети пропонується проведення таких заходів:

           - поліпшення якості законодавчої та нормативної бази, що регулює порядок розміщення тимчасових споруд;

           - забезпечення виконання законодавчих актів вищої юридичної сили.

Запропонований механізм дії даного проекту регуляторного акта відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, прозорості, передбачуваності.

          Реалізація запропонованого  регуляторного акта буде здійснюватись шляхом  запровадження наступних заходів:

Адміністративно-правових:

  • вироблення  місцевого нормативно-правового документу, який в рамках чинного законодавства дасть можливість спростити, удосконалити та розробити  порядок та встановить єдині правила розміщення та функціонування тимчасових споруд  для провадження підприємницької діяльності Любашівської селищної територіальної громади;
  • організаційні заходи займають значне місце у досягненні мети, цілей, завдань регуляторного акту, щодо удосконалення  регулювання  земельних відносин  Любашівської селищної територіальної громади, а саме
  • підвищення прозорості процедури розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності Любашівської селищної територіальної громади;
  • забезпечення раціонального використання земельного фонду Любашівської селищної територіальної громади і методів його оцінки.

Інформаційно-рекламні:

  • забезпечення можливості одержання суб’єктами господарювання інформації про порядок розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Любашівської селищної територіальної громади.

 

 

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття рішення:

 

           Можливість досягнення цілей регуляторного акту забезпечується у разі добросовісного виконання органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання його вимог. Даний регуляторний акт зобов’язує  суб’єктів  господарювання  виконувати встановлені вимоги  через такі мотиви:

 

  • вдосконалення механізму розміщення  та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Любашівської селищної територіальної громади;
  • підвищення рівня поінформованості підприємств, установ, організацій, фізичних осіб щодо процедури та правил розміщення та функціонування тимчасових споруд  для провадження підприємницької діяльності;
  • вдосконалення системи ефективного використання земель Любашівської селищної територіальної громади;
  • у розрізі видів  використання та планування використання з врахуванням перспектив розвитку Любашівської селищної територіальної громади.

 

          Основні зовнішні чинники, які можуть вплинути на дію регуляторного акту

Позитивні:

  • забезпечення  суб’єктів господарювання вільними земельними ділянками  на територіях благоустрою Любашівської селищної територіальної громади;
  • зростання матеріального достатку суб’єктів господарювання;
  • поінформованість  населення Любашівської селищної територіальної громади щодо можливості розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Любашівської селищної територіальної громади.

Негативні:

  • встановлення нових правових норм державою щодо розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Любашівської селищної територіальної громади.

Найбільш значний вплив зовнішніх факторів на дію вищезазначеного акта можливий при виникненні змін у чинному законодавстві. В цьому випадку може мати місце невідповідність положень регуляторного акта нормам, що встановлюються нормативно-правовим актом вищої юридичної сили. Зазначена обставина негативно вплине на виконання вимог акта, проте може бути подолана шляхом внесення відповідних корегувань до нього.

Враховуючи вищевикладене, впровадження та виконання вимог акта органами державної влади, органами місцевого самоврядування, суб’єктами підприємницької діяльності передбачається ефективним.

Проте слід зазначити, що даним регуляторним актом не визначений механізм повної або часткової компенсації можливої шкоди у разі настання очікуваних наслідків дії акта.

 

6. Очікувані результати прийняття акта:

 

Сфера впливу регуляторного акта

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

Чітка координація дій  при прийнятті управлінських рішень, підвищення рівня довіри до місцевої влади, можливість впливати на розвиток Любашівської селищної територіальної громади, збільшення надходжень до місцевого бюджету за рахунок сплати місцевих податків, зборів та інших обов’язкових платежів у зв’язку з розвитком підприємницької інфраструктури територіальної громади, створенням нових робочих місць та реєстрацією найманих працівників у відповідних органах

 

Часові витрати пов’язані з підготовкою правовстановлюючих документів на тимчасові споруди та на земельні ділянки, на яких вони розміщені, грошові та часові витрати пов’язані з виготовленням відповідної документації

Приведення місцевої нормативно-правової бази у відповідність до вимог чинного законодавства України

 

Суб’єкти господарювання

Можливість отримання дозвільних документів на тимчасові споруди, прозора процедура оформлення документів на розміщення тимчасових споруд, рівні умови для однакових видів бізнесу, встановлення чітких правил на оформлення  документів з розміщення тимчасових споруд, передбачуваність дій влади.

Сплата місцевих податків, зборів та інших обов’язкових платежів

Територіальна громада міста

Стимулювання розвитку підприємництва;покращення благоустрою територіальної громади, поліпшення  стану прозорості дій влади.

 

 

 

 

 

7. Строк дії акта.

 

Передбачається не обмежувати строк дії запропонованого регуляторного акта.

У разі виникнення потреби, у звязку зі зміною чинного законодавства України та за підсумками аналізу відстеження його результативності, вноситимуться зміни до запропонованого регуляторного акта.

 

8. Показники результативності акта.

 

Пропонується використати наступні показники результативності:

  • кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;
  • розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта;
  • рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;

            -  відсутність скарг від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань щодо невпорядкованості процедури розміщення та функціонування тимчасових споруд  для провадження підприємницької діяльності на території Любашівської селищної територіальної громади.

 

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

 

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено на етапі його підготовки.

Повторне відстеження здійснюється через рік після набрання чинності актом або більшістю його положень, але не пізніше ніж через два роки.

          Для здійснення відстеження результативності регуляторного акта планується використання даних відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Любашівської селищної ради.

 

 

Начальник відділу містобудування,

архітектури та житлово-комунального

господарства Любашівської селищної ради                                      Альона АВДУЛОВА

 

 

 

 

 

 

 


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь