Любашівська громада
Одеська область, Подільський район

Аналіз регуляторного впливу на рішення Любашівської селищної ради Подільського району Одеської області "Про встановлення розміру частки прибутку (доходу) підприємств і організацій, що належать до комунальної власності на 2025 рік»

Дата: 18.06.2024 08:27
Кількість переглядів: 129

Аналіз

регуляторного впливу на рішення Любашівської селищної ради Подільського району Одеської області
"Про встановлення розміру частки прибутку (доходу) підприємств і організацій, що належать до комунальної власності на 2025 рік»

            Аналіз  регуляторного впливу проєкту рішення Любашівської селищної ради " Про встановлення розміру частки прибутку (доходу) підприємств і організацій, що належать до комунальної власності на 2025 рік" підготовлено згідно з вимогами Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308 та положень Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України.

       

Розробник: фінансове управління Любашівської селищної ради.

 

1.Визначення проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання

Прийняття запропонованого рішення необхідно для забезпечення ефективного та цілеспрямованого використання прибутку комунальних підприємств, для чого слід встановити розмір частки прибутку.

2. Визначення цілей державного регулювання


Проєкт є нормативно-правовим актом, який спрямований на правове регулювання відносин, що виникають при здійснення відрахування частини чистого прибутку (доходу)  підприємств, установ, організацій, що перебувають у спільній власності  територіальної громади.

Цей регуляторний акт приймається з метою:

– встановлення розміру частини чистого прибутку (доходу)  підприємств, установ, організацій, що перебувають у спільній власності  територіальної громади;

– збільшення надходжень до  бюджету;

– ефективного використання комунального майна та здійснення  контролю.

3. Оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей

Альтернативні способи досягнення мети державного регулювання відсутні.

4. Опис механізмів та заходів, що пропонуються для вирішення проблеми


Вирішення проблеми зазначеної у пункті 1 цього Аналізу можливе шляхом нормативного закріплення, тобто прийняття у встановленому порядку запропонованого проєкту рішення

Для ефективного вирішення проблеми необхідно:

– опублікувати  рішення;
– довести  рішення до відома  всіх керівників установ, підприємств, організацій, що перебувають в комунальній власності;
– здійснювати  контроль за  дотриманням встановленого розміру частини чистого прибутку (доходу)  підприємств, установ, організацій, що перебувають у  комунальній власності до бюджету;
– здійснювати контроль  за своєчасним відрахуванням та надходженням частини чистого прибутку (доходу)  підприємств.

5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей у разі
прийняття рішення


Проєкт сприятиме формуванню умов для ефективного використання  комунального майна. Запропонований порядок враховує особливості організаційно-розпорядчих відносин, пов’язаних з  відрахуванням  частини чистого доходу комунальних унітарних підприємств  та їх об’єднань, що  вилучається до місцевого  бюджету. Запровадження зазначеного нормативного акта забезпечить високу ймовірність досягнення поставленої мети.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття Положення

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

Додаткові надходження  до бюджету

Процедура розробки регуляторного акту(витрати робочого часу спеціалістів пов'язані з підготуванням регуляторного акту та витрати на оприлюднення проекту рішення на офіційному сайті

Для  суб’єктів господарювання комунальної форми власності     

Отримують прозорий механізм відносин щодо перерахування частини чистого прибутку до  бюджету

Витрати відсутні.

 

 

7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Регуляторний акт діє протягом бюджетного року, на який його прийнято. Зміни та доповнення до нього можуть вноситись у разі змін до чинного законодавства.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта


Показником результативності прийняття рішення є збільшення сум надходжень до бюджету за рахунок своєчасного та повного здійснення відрахувань частини чистого прибутку комунальними підприємствами.

            9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту:

            Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись Любашівською селищною радою.

       Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватись до набуття чинності цього регуляторного акта шляхом аналізу статистичних даних.

        Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись через рік після набрання ним чинності шляхом аналізу статистичних даних у порівнянні з базовим відстеженням.

 

Начальник відділу

правового забезпечення                                                                             Ганна САДОВА

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь