Про повернення нерухомого майна з оперативного управління Комунальної установи «Любашівський об’єднаний трудовий архів» Любашівської селищної ради
П Р О Є К Т Р І Ш Е Н Н Я
2024 року №
Про повернення нерухомого майна з оперативного управління Комунальної установи «Любашівський об’єднаний трудовий архів» Любашівської селищної ради
Розглянувши лист Комунальної установи «Любашівський об’єднаний трудовий архів» Любашівської селищної ради від 23.08.2024 №27 про повернення з оперативного управління об`єктів нерухомості, керуючись ст.ст. 25, 26, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст. 327 Цивільного кодексу України, ст.137 Господарського кодексу України, враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії питань житлово-комунального господарства та комунальної власності, промисловості, підприємництва, транспорту, зв’язку та сфери послуг, Любашівська селищна рада
ВИРІШИЛА:
- Повернути з оперативного управління Комунальної установи «Любашівський об’єднаний трудовий архів» Любашівської селищної ради та взяти на баланс Любашівської селищної ради наступний об'єкт згідно додатку
- Акти приймання-передачі надати до 30 вересня 2024 року.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань житлово-комунального господарства та комунальної власності, промисловості, підприємництва, транспорту, зв’язку та сфери послуг.
Селищний голова Геннадій ПАВЛОВ
Додаток
до рішення селищної ради
від __.________.2024 р. № ____
Перелік об’єктів, що повертнутого нерухомого майна з оперативного управління Комунальної установи «Любашівський об’єднаний трудовий архів» Любашівської селищної ради
№ з-п |
Назва об’єкту |
Інвентарний номер |
Кількість одиниць |
Балансова вартість |
Сума зносу |
1 |
Адміністративна будівля (вул. Володимира Князя, 105, смт Любашівка, Подільський район, Одеська область) |
101310346 |
1 |
132 000,00 |
110 880,00 |
Секретар селищної ради Людмила МОКРЯК
Начальник відділу бухгалтерського обліку
та звітності – головний бухгалтер Ганна ЧЕРПАК