Любашівська громада
Одеська область, Подільський район

Аналіз регуляторного впливу до проєкту  рішення виконавчого комітету Любашівської селищної ради  «Про затвердження тарифу – вартості 1-ї нормо-години на роботи та послуги з інвентаризації нерухомого майна та інші роботи, що виконуються комунальним п

Дата: 15.01.2025 08:42
Кількість переглядів: 88

Аналіз регуляторного впливу

до проєкту  рішення виконавчого комітету Любашівської селищної ради  «Про затвердження тарифу – вартості 1-ї нормо-години на роботи та послуги з інвентаризації нерухомого майна та інші роботи, що виконуються комунальним підприємством «Бюро технічної інвентаризації Любашівської селищної ради»

 

 Аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 року № 1160-ІV (зі змінами) та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308 (зі змінами).                 

Проект розроблений з метою встановлення вартості 1-ї норми часу на роботи та послуги, що виконуються комунальним підприємством «Бюро технічної інвентаризації Любашівської  селищної ради»

            Аналіз впливу цього регуляторного акту розроблений відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 № 308 «Про затвердження методики аналізу та відстеження результативності регуляторного акта» зі змінами.

            У процесі проведення аналізу визначились:

- проблема, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання;

- цілі державного регулювання;

- прийняті альтернативні способи досягнення зазначених цілей;

- механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми, і відповідні заходи;

- можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта;

- очікувані результати прийняття акта;

- строк дії акта;

- показники результативності акта;

- заходи з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

          Регуляторний орган:виконавчий комітет Любашівської селищної ради

         Розробник документа: Комунальне підприємство «Бюро технічної інвентаризації Любашівської селищної ради».           

 

Відповідальна особа: Соколюк Людмила Іванівна

 

  1. Визначення проблеми, яку передбачається розвязати                              шляхом державного регулювання.

Діючі сьогодні нормативно-правові акти, які врегульовують вирішення питань у сфері житлово-комунального господарства, передбачають основним пріоритетом забезпечення споживачів якісними послугами відповідно до встановлених норм і правил, зокрема, послугами з технічної інвентаризації нерухомого майна.

Неналежна якість та несвоєчасність надання послуг з технічної інвентаризації нерухомого майна значною мірою залежать від розмірів тарифів на вказані послуги.

Проблема, яку планується розв’язати з прийняттям даного регуляторного акта, полягає у встановленні економічно обґрунтованого розміру плати за послуги, які надає бюро технічної інвентаризації, та у забезпеченні прибуткової фінансово-господарської діяльності підприємства.

           Причинами та умовами виникнення цієї проблеми є: зростання витрат підприємства на оплату праці (у зв’язку із збільшенням однієї штатної одиниці);  підвищення витрат на комунальні послуги,  послуги зв’язку та банківські послуги, оренда приміщення, підвищення ставки військового збору.

             Прийняття даного регуляторного акта та встановлення економічно обґрунтованого розміру плати за послуги, надасть можливість вчасно виплачувати заробітну плату, сплачувати податки до бюджету, поновлювати основні фонди.

             Пропонується прийняти вартість 1-ї норми часу на послуги та роботи  КП БТІ  - 395,15 грн, яку розраховано відповідно до «Методичних рекомендацій з питань застосування норм часу на роботи та послуги, що виконуються бюро технічної інвентаризації України», Збірника норм часу на роботи та послуги, що виконуються бюро технічної інвентаризації України, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 02.07.2004р. №125, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.02.2004 р. за №188/8787, інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна №127 від 24 травня 2001 року, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 р. за № 582/5773, порядку проведення технічної інвентаризації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. №488.

                                        2. Цілі державного регулювання.

       Головною метою державного регулювання є реалізація державної політики у сфері природних монополій, захист населення та підприємств від монопольних проявів суб'єктів господарювання, недопущення необґрунтованого підвищення тарифів на ринку послуг з технічної інвентаризації та внесення в електронний реєстр до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

     Основними цілями прийняття даного регуляторного акту є:

- приведення тарифів на послуги БТІ до економічно обґрунтованого рівня, що відповідатиме витратам підприємства;

- стабілізація фінансового стану та беззбиткова робота підприємства;

- поліпшення якості та скорочення термінів надання послуг БТІ;

- збільшення надходжень до державного та місцевого бюджетів від сплачених підприємством податків та соціальних платежів;

Цей проект має сприяти в цілому розв’язанню проблеми, зазначеної в попередньому пункті.

 

 

 

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначення цілей.

 

Мета даного врегулювання – поєднання інтересів влади, адміністрації  підприємства, суб’єктів підприємницької діяльності та населення, а саме:

     1.  Отримання прибутку;

  1. Можливість населенню та підприємницьким структурам отримати соціально-необхідних видів послуг ;
  2. Збільшення  надходжень до бюджету селища та інших рівнів від сплачених підприємством податків та соціальних платежів;
  3. Збільшення обсягу замовлень, обсягу надання послуг.

 

4. Можливість досягнення визначення цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Виконання вимог даного регуляторного акта не потребує витрат та коштів державного та місцевого бюджетів, а також не потребує додаткових витрат на здійснення контролю та виконання даного регуляторного акта.

Виконання вимог акта не залежить від впливу зовнішніх факторів і не заподіє можливої шкоди, що вимагає компенсації.

На дію регуляторного акта негативно може вплинути: економічна криза, підвищення тарифів, значні темпи інфляції, які можуть вплинути на роботу та привести до збитковості підприємства.

Введення в дію даного регуляторного акту дозволить своєчасно проводити розрахунки за послуги сторонніх організацій, з працівниками по оплаті праці, з бюджетом і цільовими фондами, сприятиме залученню висококваліфікованих працівників. Скоротяться терміни виконання замовлень і збільшиться об'єм виконуваних робіт по технічній інвентаризації. Всі вищезазначені  заходи позитивно вплинуть на дію регуляторного акта і дозволять підприємству підвищити ефективність роботи, якість обслуговування замовників, що приведе до стабілізації фінансового стану і не допустять збиткової  роботи підприємства.

 

5. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта.

Аналіз вигод та витрат.

             Впровадження регулювання вартості 1-ї нормо -  години на роботи та  послуги, що виконуються КП «БТІ» передбачає наступний результат від введення регулювання:

- забезпечення балансу інтересів суб’єктів господарювання селища, населення селища, органу місцевого самоврядування та комунальним підприємством «Бюро технічної інвентаризації Любашівської селищної ради»;

-  встановлення економічно обґрунтованої 1-ї нормо-години  на роботи та послуги підприємства;

- забезпечення якісного надання послуг всім категоріям споживачів селища та громади;

- забезпечення своєчасної сплати  КП «БТІ» податків та зборів;

- забезпечення своєчасної виплати заробітної плати працівникам КП «БТІ»;

- поліпшення іміджу;

- забезпечення своєчасної і якісної реалізації прав громадян, власників і користувачів об'єктів нерухомості на отримання відповідних документів про належність ним об'єктів нерухомості у встановленому законодавством порядку;

- своєчасне надання нормативно-технічної інформації на ринку нерухомості по запитах органів державної влади та органу місцевого самоврядування;

- приведення заробітної плати працівників у відповідність чинному законодавству і збереження кадрового потенціалу підприємства;

- підвищення відповідальності працівників за якість і своєчасність виконуваних замовлень;

- комп'ютеризація архівних даних про наявність і стан нерухомості.

 

                                  6. Строк дії регуляторного акта.

Регуляторний акт діє до будь-яких змін на законодавчому рівні розмірів витрат у складі собівартості нормо-часу. Якщо такі зміни призведуть до суттєвого підвищення вартості нормо-часу на надання послуг БТІ, буде запроваджено процедуру внесення змін до регуляторного акту або прийняття нового акту в установленому порядку.

 

7.  Показники результативності регуляторного акта.

При проведенні відстеження результативності даного акта буде проаналізовано дані бухгалтерського і податкового обліку.

Базове відстеження результативності вказаного регуляторного акту здійснюється під час надходження зауважень та пропозицій, їх аналізу, до початку набуття його чинності.

Повторне відстеження буде здійснюватись не пізніше двох років після набрання чинності регуляторного акту. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.

Періодичне відстеження планується здійснюватись один раз на три роки з дня виконання заходів повторного відстеження результативності цього акту. Після виконання відповідних заходів готуються звіти про результативність регуляторного акту. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань, вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.

 

 

 

 

Начальник комунального підприємства

«Бюро технчної інвентаризції

Любашівської селищної ради»                                            Людмила СОКОЛЮК

 

 

                                                                                                  Додаток до листа

                                                                                                  від __ ______ 2025 року №___

 

 

РОЗШИФРОВКА КАЛЬКУЛЯЦІЇ

вартості 1-ї норми часу на роботи та послуги, що виконуються

комунальним підприємством

 «Бюро технічної інвентаризації Любашівської селищної ради»

 

1. Годинна тарифна ставка виконавця  на 2025 рік:

3028,00 (прож.мін.)х2,0х1,2х1,34х1,23=11978,00 -мінімальна тарифна ставка одного працівника      

11978,00 х 12 : 1992 = 72,16, де     

12 — кількість місяців у році,

1992 — кількість годин робочого часу за 2025 рік,

 

2. Вартість 1 години роботи персоналу БТІ (грн. коп.)

Статті калькуляції                                                                       Виконавець

1. Основна заробітна плата                                                                       72,16

2. Додаткова заробітна плата (50%)                                              36,08

ВСЬОГО:                                                                                        108,24

3. Нарахування на зарплату (ЄСВ-22%)                                      23,81

4. Загальногосподарські витрати                                                  147,01

5. Собівартість                                                                                            279,06

6. Прибуток (18%)                                                                                     50,23

7. Оптова ціна                                                                                            329,29

8.ПДВ (20%)                                                                                    65,86

9. Відпускна ціна                                                                                        395,15

 

 

 

 

 

Начальник комунального підприємства

«Бюро технічної інвентаризації Любашівської

селищної ради»                                                                                  Людмила СОКОЛЮК

 

https://rada.info/upload/users_files/04380040/5f5cc55484cb1177402cc902813ba568.xlsx


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь