Про затвердження Положення про відділ зв’язків з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Любашівської селищної ради
XXXVIII сесія VІІІ скликання
ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я
_____________2025 року № _______
Про затвердження Положення про відділ зв’язків з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Любашівської селищної ради
Відповідно до статей 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконаня вимог розпорядження голови Одеської державної (військової) адміністрації від 13.03.2025 року №227/А-2025 «Деякі питання організації та ведення персонально-первинного обліку виконавчими органами сільських, селищних та міських рад», враховуючи рішення Любашівської селищної ради від 11.04.2025 року
№ «Про внесення змін та доповнень до рішення Любашівської селищної ради від 17 грудня 2020 року №16 «Про затвердження структури та загальної чисельності апарату Любашівської селищної ради, апарату виконавчого комітету селищної ради та виконавчих органів селищної ради», селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1.Затвердити Положення про відділ зв’язків з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Любашівської селищної ради (додається).
2. Оприлюднити дане рішення на офіційному веб-сайті Любашівської селищної ради.
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення Любашівської селищної ради від 30 січня 2025 року №7550 «Про затвердження Положення про сектор зв’язків з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Любашівської селищної ради».
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань законності, регламенту, депутатської діяльності, етеки, гуманітарної та соціальної політики.
Селищний голова Геннадій ПАВЛОВ
Додаток
|
до рішення селищної ради від __________2025 року № _______ |
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ВІДДІЛ ЗВ’ЯЗКІВ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ,
ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, ОБОРОННОЇ ТА МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ РОБОТИ
ЛЮБАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
-
- Це Положення регулює питання діяльності відділу зв’язків з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи (далі – Відділ) Любашівської селищної ради (далі-селищної ради).
- Відділ є структурним підрозділом апарату селищної ради. У своїй діяльності безпосередньо підпорядковується Любашівському селищному голові, є підзвітним і підконтрольним селищній раді, її виконавчому комітету.
- Відділ у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Регламентом, рішеннями селищної ради, рішеннями виконавчого комітету селищної ради, розпорядженнями та дорученнями селищного голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
- Селищна рада створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників Відділу, забезпечує їх окремими приміщеннями, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов’язків, законодавчими актами й іншими нормативними і довідковими матеріалами, іншими посібниками, літературою, а також доступом до електронних інформаційних баз.
2. СТРУКТУРА ТА КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛУ
2.1. Чисельність працівників і штатний розпис Відділу визначаються селищною радою.
2.2. Посадові обов’язки начальника відділу та інших посадових осіб Відділу регулються посадовими інструкціями, які затверджує селищний голова.
2.3. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади селищним головою, відповідно до законодавства України.
2.3.1. На посаду начальника Відділу призначається особа – громадянин України, який має вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра.
2.4. Начальник відділу безпосередньо підпорядкований селищному голові.
Начальник Відділу:
- очолює Відділ і діє у межах наданих повноважень відповідно до законодавства та положення про Відділ;
- несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань;
- забезпечує виконання доручень керівництва селищної ради;
- розробляє і вносить на затвердження селищному голові посадові інструкції працівників Відділу, розподіляє обов’язки між працівниками Відділу;
- має право одержувати від інших структурних підрозділів Любашівської селищної ради виконавчого комітету та інших установ, організацій, органів необхідну інформацію, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи, що відносяться до компетенції Відділу;
- брати участь в засіданнях постійних комісій селищної ради з питань зв’язків з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи;
- надає консультації відповідно до своєї компетеції підприємствам та організаціям, фізичним та юридичним особам, громадянам щодо питань взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи;
- організовує роботу працівників Відділу, в межах своєї компетенції дає відповідні доручення щодо виконання покладених на Відділ завдань та здійснює контроль за їх виконанням;
- вносить пропозиції селищному голові щодо застосування до працівників Відділу заохочень та заходів дисциплінарного впливу;
- виконує інші, передбачені законодавством функції.
2.5. На посади працівників Відділу призначаються громадяни України, які мають відповідну освіту та пройшли у встановленому законодавством порядку конкурсний відбір.
2.6. Працівники Відділу діють у межах Законів України, повноважень визначених посадовими інструкціями, які затверджуються селищним головою за поданням начальника Відділу, цього Положення і несуть відповідальність за належне виконання покладених на них функціональних обов’язків.
2.7. В окремих випадках, у разі службової необхідності за дорученням начальника Відділу працівники відділу виконують повноваження, не передбачені посадовими інструкціями.
- ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
3.1. З питань взаємодії з правоохоронними органами:
- забезпечення дотримання вимог чинного законодавства з питань зв'язків з правоохоронними органами;
- організація взаємодії правоохоронних органів та Любашівської селищної ради з питання профілактики правопорушень, охорони прав і свобод громадян;
- здійснення аналізу стану криміногенної ситуації на території громади, внесення пропозицій щодо її поліпшення;
- підтримка постійного зв'язку з Любашівським ВП №1 Подільського РУП ГУНП в Одеській області, ДПРЧ-28 ДСНС в Одеській області, Службою безпеки України, окружною прокуратурою та з громадськими формуваннями;
- участь в плануванні та кооординаціії дій з підготовки та ведення територіальної оборони в громаді;
- участь в підготовці та опрацюванні проектів рішень, розпоряджень селищної ради з питань діяльності правоохоронних органів.
3.2. З питань цивільного захисту:
- забезпечення створення та сталого функціонування на території Любашівської селищної територіальної громади підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру, реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, запобігання цим ситуаціям та реагування на них, ліквідація їх наслідків на території громади, розроблення і реалізація заходів щодо підвищення готовності цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, координація діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності з питань цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, визначення основних напрямків роботи у сфері цивільного захисту, підготовка і перепідготовка кадрів органів управління та сил цивільного захисту, навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій;
- в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодія з підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для продовження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів;
- внесення пропозицій щодо розгляду на засіданнях сесії, виконавчого комітету, нарадах селищної ради питань, що належать до компетенції, та розробляє проекти відповідних рішень, розпоряджень, доручень;
- організація розроблення і здійснення заходів щодо удосконалення цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та заходів пов'язаних з соціальним захистом громадян, які постраждали від них;
- організація та в установленому порядку здійснення контролю за створенням, накопиченням, збереженням, розподілом і цільовим використанням місцевих матеріаль- них резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;
- сприяння під час проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій застосуванню за призначенням сил оперативно-рятувальних служб цивільного захисту, спеціалізованих та добровільних формувань;
- організація роботи з планування укриття населення у захисних спорудах, ведення їх обліку, контроль стану утримання таких споруд, участі у роботі комісії з питань визначен-ня їх стану;
- подання пропозицій щодо включення до місцевого бюджету витрат на розвиток та функціонування системи цивільного захисту, здійснює контроль за цільовим використан-ням виділених бюджетних коштів;
- забезпечення оперативного і повного інформування департаменту з питань цивільного захисту, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами облдержадміністрації щодо загрози або виникнення надзвичайних ситуацій та хід ліквідації їх наслідків;
- проведення оповіщення населення за розпорядженням начальника цивільного захисту громади при загрозі або виникненні надзвичайної ситуації;
- організація в установленому порядку надання допомоги населенню, яке потерпіло внаслідок надзвичайної ситуації;
- розроблення, погодження в межах своєї компетенції плану дій з цивільного захисту та заходів щодо запобігання виникненню і ліквідації наслідків можливих надзвичайних ситуацій;
- контроль проведення навчань, тренувань з цивільного захисту на об'єктах господарської діяльності усіх форм власності в межах Любашівської селищної ради;
- визначення, в межах своєї компетенції, рівня надзвичайної ситуації;
- участь у межах своїх повноважень, у прогнозуванні ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;
- виконання доручень комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;
- забезпечення в межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно державної таємниці;
- підготовка звітності згідно з Табелем термінових та строкових донесень з питань цивільного захисту;
- участь у межах своїх повноважень у розробці планів з цивільного захисту та заходів щодо запобігання виникненню і ліквідації можливих надзвичайних ситуацій та їх наслідків;
- узагальнення заявок від підприємств за категоріями слухачів для навчання на обласних курсах, формування заявок.
3.3. З питань оборонної та мобілізаційної роботи:
- забезпечення виконання законодавства з питань оборонної роботи;
- участь у створенні системи інформаційного забезпечення відповідних місцевих органів виконавчої влади в умовах особливого періоду;
- участь в розробці мобілізаційного плану селищної територіальної громади на особливий період, довготермінових та річних програм мобілізаційної підготовки відповідних структур селищної територіальної громади, в методичному та нормативному забезпеченні цієї роботи;
- сприяння у підготовці молоді до військової служби, проведенню на призову на строкову військову й альтернативну ( невійськову ) службу;
- сприяння проведенню призову військову службу за контрактом;
- сприяння реалізації права на соціальний та правовий захист військовослужбовців та осіб, звільнених з військової служби в запас або відставку, членів сімей військовослужбовців, які загинули, померли, пропали безвісти, стали інвалідами під час проходження служби або потрапили у полон в ході військових дій чи під час участі в миротворчих операціях;
- узгодження, з точки зору забезпечення безпеки громадян, плани проведення на території селищної територіальної громади навчань та інших заходів, пов'язаних з участю і присутністю великої кількості людей;
- забезпечення ведення персонально-первинного військового обліку військово-зобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних у мирний час і на період мобілізації та воєнного часу;
- забезпечення обліку та зберігання документів військового обліку, штампів, книг і журналів обліку результатів перевірки;
- забезпечення направлення запитів до районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, територіальних підрозділів Державної міграційної служби України, центру зайнятості, закладів освіти, охорони здоров’я, підприємств, установ і організацій щодо одержання вихідних данних, необхідних для заповнення карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, їх своєчасне ведення;
- організація і забезпечення взаємодії з районними територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки щодо ведення персонально-первинного військового обліку;
- забезпечення зберігання карток первинного обліку в обладнаному приміщенні селищної ради в алфавітному порядку;
- забезпечення своєчасне повідомлення (до 5 числа) до районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів повідомлення про зміну данних призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які змінили місце проживання в межах селищної територіальної громади, а також військовозобов’язаних та резервістів, що прибули з мобілізаційними розпорядженнями;
- забезпечення збереження (протягом 5 років) карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, знятих з військового обліку у зв’язку з вибуттям для проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, що обслуговуються іншими виконавчими органами сільських, селищних, міських рад та знищення їх після чергового звіряння з обліковими данними відповідним районним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів із складенням акта;
- здійснення оповіщення зазначених у розпорядженні відповідного районного територіального центру комплектування та соціальні підтримки, органів СБУ, відповідних підрозділів розвідувальних органів щодо оповіщення призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх явку на призовні дільниці (пункти попереднього збору) для оформлення військових документів, проходження медичного огляду, взяття на військовий облік, визначення призначення на особливий період, призову на військову службу або на збори військовозобов’язаних (резервістів).
- ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПОСАДОВИХ ОСІБ ВІДДІЛУ
- Працівники Відділу несуть відповідальність за недотримання Положення про Відділ, бездіяльність або невиконання наданих прав; порушення правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни, норм етики, поведінки посадової особи органів місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням;
- За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.
5. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
5.1. Відділ утримується за рахунок місцевого бюджету.
5.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
5.3. Відділ забезпечує належний рівень діловодства, обмеження доступу до окремих категорій публічної інформації з питань, які належать до його компетенції.
5.4. Реорганізація або ліквідація Відділу здійснюється селищною радою відповідно до вимог законодавства України.
Секретар селищної ради Людмила МОКРЯК